Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie sistem de canalizare si Statie de epurare in comuna Sichevita


Anunt de participare numarul 20608/25.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SICHEVITA (CONSILIUL LOCALSICHEVITA )
Adresa postala: PRIMARIA COMUNEI SICHEVITA, Localitatea: Sichevita, Cod postal: 327335, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE BIRTEA, Tel.0255/545188, Email: [email protected], Fax: 0255/545188, 545005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie sistem de canalizare si Statie de epurare in comuna Sichevita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sichevita jud. caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retea de canalizare in lungime de 3250 m. Statie de epurare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de canalizare. Statie de epurare. Amenajari exterioare si drum.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 987, 104RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 39870 ron. Garantia de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform O.G. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Oferta comuna va fi legalizata numai in caz de castigarea licitatiei.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare si prezentare formular B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006. Inregistrare si certificatul constatator emis de registrul comertului; Autorizatie de functionare/ altele e3chiovalente si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (auditate); Scrisoare de bonitate bancara; Bonitate financiara (solvabilitatea patrimoniala)si lichiditatea generala medie pe ultimii trei ani. Identificare financiara. Daca ofertantul are mai multe banci va prezenta documentul de identificare finaciara pentru fiecare banca in parte (F 20)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala. Solicitate
Niveluri specifice minime necesare.
completarea si prezentarea formularului C3- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Proces verbal de terminare a lucrarilor/Proces verbal de receptie finala/recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii, lucrare inclusa in formularul C3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la caserie a costului documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei comunei Sichevita jud. Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Rprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Finantat prin O.G. 7/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic, Secretar
Adresa postala: Primaria comunei Sichevita nr. 396, Localitatea: Sichevita, Cod postal: 327335, Romania, Tel.0255/545188, 0255/545005, Email: [email protected], Fax: 0255/545188, 0255/545005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer