Licitatie Publica - Constructie sistem de canalizare si statie de tratare a apei uzate in localitatea Ostrov, jud.Constanta
Anunt de participare numarul 37458/29.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OSTROV
Adresa postala: STR. 1MAI NR. 19 JUD CONSTANTA, Localitatea: Ostrov, Cod postal: 907220, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA GHEBA, Tel.0241857151, Email: [email protected], Fax: 0241857151
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie sistem de canalizare si statie de tratare a apei uzate in localitatea Ostrov, jud.Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatea Ostrov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta in vederea accesarii de fonduri structurale, proiectare si executie sistem de canalizare si statie de tratare a apei uzate in localitatea Ostrov, jud.Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta in vederea accesarii de fonduri structurale, proiectare si executie sistem de canalizare si statie de tratare a apei uzate in localitatea Ostrov, jud.Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 80000 lei si garantie de buna executie 5% din valoarea lucrarii, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere/subcontractare legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
3.Declaratie privind neincadrarea la art.181;
4.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat(valabile da data deschiderii ofertelor);
5.Certificat constatator emis de O.R.C.(valabil da data deschiderii ofertelor);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri pa ultimii 3 ani;
2.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, inregistrate la DGFP;
3.Informatii despre ofertant;
4.Verificare la C.I.P. si C.R.B. emise de o banca;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, insotita de recomandari de la beneficiari pt.cele mai importante lucrari cu viza ISC;
2.Declaratie priv.efectivele medii anuale;
3.Grafic de executie a lucrarilor;
4.Declaratie referitoare la utilaje;
5.Inf. ref. la preg. prof. a personalului de conducere si a pers responsabile de exec. lucr.;
6.Inf. priv. subcontractantii;
7.Inf. ref. la pers. tehnic de spec. pt. asig. contr. calit.;
8.Certif. ISO 9001 si ISO 14001 sist. alim. apa si canaliz.;
9.Responsabil tehnic de executie pt. sist. alim. cu apa si canaliz.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se solicita un contract de lucrari in valoare de 1200000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI COMUNEI OSTROV
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2007 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI OSTROV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI COMUNEI OSTROV
Adresa postala: STR. 1 MAI NR. 19, Localitatea: OSTROV, Cod postal: 907220, Romania, Tel.0241857151, Email: [email protected], Fax: 0241857151
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2007 13:48