Licitatie Publica - CONSTRUCTIE STADION COMUNAL
Anunt de participare numarul 75707/15.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DEVESEL (PRIMARIA COMUNEI DEVESEL MEHEDINTI)
Adresa postala: COMUNA DEVESELJUDETUL MEHEDINTI, Localitatea: Devesel, Cod postal: 227160, Romania, Punct(e) de contact: MIMIS ALEXANDRU MARIUS, Tel.0252353257, Email: [email protected], Fax: 0252353257
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTIE STADION COMUNAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA DEVESEL, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUCTIA UNUI STADION COMUNAL, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI A PROIECTULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUCTIE STADION COMUNAL
Valoarea estimata fara TVA: 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.04.2009 pana la 27.04.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1500 Ron lei , conform fisa de achizitie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA PROIECTULUI SE FACE DE LA BUGETUL DE STAT PRIN OG7/2006, ACHITAREA CONTRAVALORII LUCRARILOR EXECUTATE SE VA FACE DUPA PRIMIREA SUMELOR DE LA BUGETUL DE STAT PRIN ORDONATA DE GUVERN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATOR ECONOMIC
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
ofertantul trebuie sa accepte in scris terminarea executiei lucrarii in termenul stabilit si acceptarea platii esalonat conform sumelor ce vor fi distribuite de Guvern.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA INDEPLINEASCA CONDITIILE MENTIONATE IN CAIETUL DE SARCINI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII NU TREBUIE SA AIBA DATORII RESTANTE LA BUGETUL LOCAL SAU DE STAT MAI MARI DE 10.000 LEI, CE TREBUIESC ACHITATE CEL MAI TARZIU TRIMESTRUL III 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA INDEPLINEASCA CONDITIILE MENTIONATE IN CAIETUL DE SARCINI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1606
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 15:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI DEVESEL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTATIA NECESARA PARTICIPARII LA LICITATIE SE OBTIN PRIN ADRESA DE E-MAIL A PRIMARIEI DEVESEL. SOLICITANTII VOR COMUNICA TELEFONIC ADRESA DE E-MAIL UNDE SE VA TRANSMITE DOCUMENTATIA. NR. TEL. 0252353257
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 18:22