Licitatie Publica - Constructie statie de epurare ape uzate in Drobeta Turnu Severin
Anunt de participare (utilitati) numarul 71891/12.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECOM S.A. - DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: BDUL. CAROL I, NR. 53, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Romeo, Tel.0352/401331, In atentia: Lachstadter Gabriela, Email: [email protected], Fax: 0352/401331
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. SECOM S.A. - Compartimentul PIU
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel.0352/401332, Fax: 0352/401332
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. SECOM S.A. - Compartimentul PIU
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Romeo, Tel.0352/401332, In atentia: Lachstadter Gabriela, Fax: 0352/401332
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Constructie statie de epurare ape uzate in Drobeta Turnu Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: In partea de sud - est a municipiului Drobeta Turnu Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie statie de epurare ape uzate in Drobeta Turnu Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252127-4 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45112400-9-Lucrari de excavare (Rev.2)
45262300-4-Lucrari de betonare (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45350000-5-Instalatii mecanice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statia de epurare va fi construita in partea de sud-est a municipiului Drobeta Turnu Severin.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Scrisoare de garantie bancara in valoare de 100.000 EURO. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt: 60, 36% ISPA, 23, 78% BEI, 15, 86% buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata daca oferta comuna este castigatoare. Ofertantul va preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind calitatea in care ofertantul participa la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.Informatii privind litigiile anterioare, pentru o perioada de 5 ani.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei.Certificat de Inregistrare emis de Camera de Comert, Industrie si Agricultura.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor catre bugetul de stat si/sau bugetele locale in termene de valabilitate la data deschiderii ofertei.Persoane juridice/fizice straine: Documente justificative legale, emise fie de Registrul Comertului, fie de o alta institutie echivalenta din tara in care isi are sediul ofertantul. Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea taxarii duble).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii de natura financiara pentru perioada 2005-2007 pentru care sunt disponibile date verificate prin audit: bilanturi contabile, conturi de profit si pierderi, fluxuri de numerar, declaratii privind modificarile in structura capitalului. Ofertantul va demonstra ca are acces (declaratie de la banca cu care antreprenorul lucreaza) la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare in valoare minima de 1, 5 milioane EURO sau echivalentul acestei sume intr-o alta valuta, pentru o perioada de 6 luni, pentru derularea fara probleme a contractului.Cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani 2005, 2006, 2007 sa fie de cel putin 10 milioane EURO sau echivalentul sumei pentru fiecare ofertant. In perioada 2005-2007 fiecare ofertant inclusiv pentru cei care constituie consortiu/asociere a inregistrat o balanta pozitiva, obtinand profit in cel putin doi din cei trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In ultimii 5 ani (incepand de la 01.04.2003) totalul insumat al valorii lucrarilor de natura si complexitatea silimara executate de societatile mixte/consortii trebuie sa fie de cel putin 5 milioane de EURO. Acest total al valorii cumulate poate fi reprezentat de un singur proiect sau de doua sau de mai multe proiecte, dintre care unul din acestea trebuie sa aiba o valoare minima de 2, 5 milioane euro. Prin lucrari de natura si complexitatea similara se intelege executarea urmatoarelor tipuri de lucrari:
1. Constructie statie de epurare ape uzate inclusiv montaj utilaj tehnologic aferent
2. Constructie statie de tratare apa inclusiv montaj utilaj tehnologic aferent.
Valoarea minima va fi considerata valoarea totala a proiectului in care ofertantul a fost antreprenor, sau valoarea corespunzatoare procentului cu care antreprenorul a participat intr-un anumit proiect ca si membru al unui consortiu/asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Achitare casierie SC SECOM SA, sau prin ordin de plata in contul nr.RO69RNCB0179034573100001 deschis la B.C.R. Dr. Tr. Severin
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2009 12:00
Locul: S.C. SECOM S.A. , BDUL. CAROL I, NR. 53, DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare de catre Uniunea Europeana in cadrul Programului ISPA 2004/RO/16/P/PE/008-05
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SECOM S.A. Compartiment PIU
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel.0352401332, Email: [email protected], Fax: 0352401332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2009 15:16