Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie statie de epurare ape uzate in Drobeta Turnu Severin


Anunt de participare (utilitati) numarul 62241/28.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECOM S.A. - DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: BDUL. CAROL I, NR. 53, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Berciu Iulian, Tel.0352/401331, Email: [email protected], Fax: 0352/401331
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. SECOM S.A. - Compartimentul PIU
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel.0352401332, In atentia: Dumitrescu Romeo, Fax: 0352401332
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. SECOM S.A. - Compartimentul PIU
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel.0352401332, In atentia: Dumitrescu Romeo, Fax: 0352401332
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. SECOM S.A.
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel.0352401330, In atentia: Daescu Emilia, Fax: 0252312679
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Constructie statie de epurare ape uzate in Drobeta Turnu Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Drobeta Turnu Severin, in partea de Sud Est a municipiului, teren care este proprietatea primariei Drobeta Turnu Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea unei statii de epurare ape uzate cu o capacitate de 50000 mc/zi; 2500 mc/h
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45112400-9-Lucrari de excavare (Rev.1)
45262300-4-Lucrari de betonare (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45350000-5-Instalatii mecanice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 550, 000 si 7, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Scrisoare de garantie bancara in valoare de 100.000 EURO. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt: 60, 36% ISPA, 23, 78% BEI, 15, 86% buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata daca oferta comuna este castigatoare.Ofertantul va preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind calitatea in care ofertantul participa la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.Informatii privind litigiile anterioare, pentru o perioada de 7 ani.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei.
Certificat de Inregistrare emis de Camera de Comert, Industrie si Agricultura.
Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor catre bugetul de stat si/sau bugetele locale in termene de valabilitate la data deschiderii ofertei.
Persoane juridice/fizice straine: Documente justificative legale, emise fie de Registrul Comertului, fie de o alta institutie echivalenta din tara in care isi are sediul ofertantul. Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea taxarii duble).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii de natura financiara pentru perioada 2005-2007 pentru care sunt disponibile date verificate prin audit: bilanturi contabile, conturi de profit si pierderi, fluxuri de numerar, declaratii privind modificarile in structura capitalului.Ofertantul va demonstra ca are acces la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare in valoare minima de 1, 5 milioane EURO sau echivalentul acestei sume intr-o alta valuta, pentru o perioada de 6 luni, pentru derularea fara probleme a contractului.Cifra medie de afaceri pentru anii 2005-2007 sa fie de cel putin 10 milioane EURO sau echivalentul acesteia intr-o alta valuta.In perioada 2005-2007 a inregistrat o balanta pozitiva, obtinand profit in cel putin doi din cei trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta anterioara in ultimii 7 ani (incepand de la 01.04.2001) in executia lucrarilor de natura si complexitate similara.Experienta anterioara in constructii se va concretiza in cel putin 3 proiecte soldate cu succes: cel putin un proiect sa aiba ca obiect lucrari de constructie/reabilitare statie de epurare a apei, cu o valoare minima de 5 milioane EURO si doua proiecte constructie/reabilitare statie de epurare a apei uzate cu o valoare minima de 2, 5 milioane EURO fiecare; cel putin una din lucrarile mai sus mentionate sa aiba o capacitate de minim 40000 mc/zi.
Numarul total al angajatilor implicati in derularea contractului.Personalul de conducere care urmeaza a fi implicat in derularea contractului, insotit de curriculum vitae.Echipamentele si utilajele pe care urmeaza sa le foloseasca in executia lucrarilor.Grafic detaliat, precum si metodele de lucru pe care le va utiliza in executia lucrarilor.Detalii cu privire la Sistemul sau de Asigurare Calitatii pe care propune sa il adopte in vedere monitorizarii calitatii in executie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S42-058687 din 29.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Modalitate de plata: Achitare casierie SC SECOM SA, sau prin ordin de plata in contul nr.RO69RNCB01790345731000011 deschis la B.C.R. Dr. Tr. Severin
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2008 12:00
Locul: S.C. SECOM S.A. , BDUL. CAROL I, NR. 53, DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare de catre Uniunea Europeana in cadrul Programului ISPA 2004/RO/16/P/PE/008-05
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SECOM S.A. Compartiment PIU
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel.0352401332, Fax: 0352401332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer