Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie statie de sortare-transfer si platforma de compost a deseurilor


Anunt de participare numarul 62691/30.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL INEU
Adresa postala: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MEHELEAN, Tel.0040257511550, In atentia: COSTINEL CORLAN, Email: [email protected], Fax: 0040257511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie statie de sortare-transfer si platforma de compost a deseurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ineu jud. Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in viabilizarea amplasamentului unde urmeaza a fi montate utilajele, montarea acestora si scolarizarea personalului ce urmeaza sa le deserveasca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.1)
45253800-3-Statie de compostare (Rev.1)
74542000-0-Servicii de formare a personalului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructie statie sortare si transfer (1 bucata)
Constructie platforma de compost (1 bucata)
Viabilizare teren (1 bucata)
Formarea personalului (1 bucata)
Valoarea estimata fara TVA: 444, 926EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=32.400 RONGarantia de buna executie= 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget localPHARE CES 2004 Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionarea a deseurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea : completare formulare conform anexa 2 si anexa 3 din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.
2.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
3.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul este obligat sa-si precizeze pozitia in calitate de ofertant unic sau in asociatie. Este necesara completarea formularului anexa 4.
5.Autorizatie de functionare numai pentru persoane fizice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil
2.Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competentedin care sa rezulte ca ofertantul are profit.2.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 1.200.000 Euro. In cazul ofertantilor care se asociaza cifra medie de afaceriva fi cifra insumata obtinuta din declararea cifrei de afaceri a fiecaruia dar nu mai mica de 600.000 Euro pentru fiecare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari si furnizari de echipament in ultimii 3 ani
2.Recomandari de la beneficiari
3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii5.Certificat de conformitate produs
6.Autorizare pentru comercializare
7.Fise tehnice pentru echipamentele propuse
8.Informatii privind masurile de protectia mediului
9.Informatii privind subcontractantii
10.Standarde de asigurarea calitatii11. Standarde de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul sau ofertantii in asociatie au cel putin un contract de livrare echipamente finalizat sau care se afla in derulare iar in privinta executiei lucrarilor au cel putin un contract de complexitate similara sau mai mare care sa fie de cel putin valoarea a 200.000 Euro.2.Minim o recomandare de la beneficiari unde s-au prestat lucrarisi s-au livrat sau se livreaza echipamente similare. Informatii aditionale se afla in Fisa de Date a Achizitiei.3.Declaratiepe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.4.completarea anexei 8 si prezentarea CV-urilor persoanelor de specialitate pentru indeplinirea contractului din care sa rezulte atat existenta unor responsabili cu experienta de lucrari si asigurarea lucrarilor de constructii cat si un responsabil tehnic cu receptia si verificarea utilajelor de gestionare a deseurilor.5.Declaratie de conformitate pentru utilajele de gestionare a deseurilor din care sa rezulte ca acestea indeplinesc standardele europene.6.Autorizare de catre producator privind livrarea utilajelor de procesare a deseurilor sau echivalent.7. Se vor atasa la Fisele tehnice cerute schite, planse explicative ale echipamentelor sau orice alte documente care pot veni in completarea fiselor.8.Din declaratia de conformitate pentru utilajele europene de protectie a mediului.9. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si procentul din contract subcontractat. Se completeaza anexa 10.10.Se va prezenta Programul calitatii propus pentru executia lucrarii din care sa rezulte cerintele mentionate in Fisa de Date a Achizitiei.11.Operatorii economici trebuie sa indice in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii conform legislatiei in vigoare: -Legea protectiei muncii nr. 319/2006;
-Hotararea de Guvern nr. 238/2002;
-Hotararea de Guvern nr.1425/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Perioada de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053486 din 26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2008 11:00
Locul: Consiliul Local Ineu str. Republicii nr. 5 Ineu jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor in cazul persoanelor juridice sau o copie a documentului de identitate in cazul persoanelor fizice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE CES 2004 Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor
VI.3) Alte informatii
Cursul valutar de comparare a preturilor este cursul infoeuropa din luna iulie 2008 1 Euro = 3.64450 RON
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ineu
Adresa postala: str. Republicii nr. 5, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.02575110411, Email: [email protected], Fax: 0257511965
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2008 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer