Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUCTII-CONSOLIDARE SI MODERNIZARE CASA DE CULTURA LOVRIN


Anunt de participare numarul 57996/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LOVRIN (PRIMARIA)
Adresa postala: LOVRIN, STR. PRINCIPALA, NR.206, JUD. TIMIS, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0256/381002, In atentia: JURAVLE ARTEMIZIA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256/381002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTII-CONSOLIDARE SI MODERNIZARE CASA DE CULTURA LOVRIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CASA DE CULTURA LOVRIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSOLIDARE, MODERNIZARE , LUCRARI DE REPARATII SI MODERNIZARI ALE INSTALATIILOR DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE, INCALZIE, ELECTRICE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSOLIDARE SI MODERNIZARE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 564, 676.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 25000RON CONSTITUITA SUB FORMA DE SCRISOARE DE GARANTIE;GARANTIE DE BUNA EXECUTIEDE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL FODURILOR CU DESTINATIE SPECIALA 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociat/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului nu mai vechi de 30 zile
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Poatefiexclusdintr-oprocedurapentruatribuireacontractuluideachizitiepublica, respectivnuesteeligibiloriceofertant/candidatcare seaflainoricaredintreurmatoarelesituatii :
a) esteinstaredefalimentorilichidare, afacerileii suntadministrate deun judecator sindicsauactivitatile salecomercialesuntsuspendateoriesteintr-osituatiesimilaracucelementionateanterior, reglementataprinlege;
b) faceobiectuluneiprocedurilegalepentrudeclarareasainuna dinsituatiile de laparagrafulanterior;
c) nusi-aindeplinitobligatiileexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale si a contributiei pentruasigurarile socialedestat;
d) furnizeazainformatii false in documenteleprezentate;
e) a comis o greseala grava in materie profesionala sau nu si-au indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie publica, in masura in care autoritatea contractanta poate aduce ca dovada mijloace probante inacest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 2007
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare de valoare minima 1000000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
PAC497/055
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA IN CONTUL PRIMARIEI LOVRIN , COD FISCAL 4914116, IBAN RO16TREZ62721360250XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA SANNICOLAU MARE JUDETUL TIMISS
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 16:00
Locul: PRIMARIA LOVRIN- SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, alti reprezentanti autorizati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIOANAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cotestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator a comunicarii rezultatului procedurii de achizitie a contractului de lucrari.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Lovrin
Adresa postala: comuna Lovrin, nr.206, judetul Timis, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 3072, Romania, Tel.0256/381002, Email: [email protected], Fax: 0256/381002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer