Licitatie Publica - Constructii de instalatii de tratare a apelor
Anunt de participare (utilitati) numarul 137002/30.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: Str. Coralilor nr. 22, Sector 1 (Petrom City), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Project Procurement Office, Tel. +40 723155895, In atentia: Beatrix JANEK, Email: [email protected], Fax: +40 212063208, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Constructii de instalatii de tratare a apelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Amplasament OMV Petrom in Oprisenesti, Romania
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este asigurarea expertizei necesare in vederea realizarii lucrarilor de constructii de instalatii de tratare a apelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252120-5 - Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor (Rev.2)
45223800-4-Asamblare si instalare de structuri prefabricate (Rev.2)
71323000-8-Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor. Cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare sunt raportate la valoarea estimata ce nu cuprinde suplimentarile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 95, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
4milEUR repr val estim a contract ce urmeaza a fi atrib prin ac proced(art252 lit k din OUG 34/2006)
24 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Candidatul selectat (in faza a doua) va prezenta o Garantie de participare la licitatie in cuantum de 80000, 00 EURO.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conf. art. 86, alin. 1, 2, 3 si 4 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare si va fi valabila 93 zile de la data limitapentru depunerea Ofertelor. Cuantumul Garantiei de Buna Executie reprezinta 10% din valoarea Contractului, exclusiv TVA.Garantia de Buna executie in cadrul contractului se constituie conform art . 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale OMV Petrom
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Un operator economic este exclus din prezenta procedura daca se afla in oricare din situatiile descrise la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
1. Johann Lechner
In cazul in care vor exista terti sustinatori, aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare tert sustinator. Cerinta nr. 1: Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) Candidatul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta:
1. Certificat constatator in copie legalizata sau original emis de Oficiul Registrului Comertului (sau alta institutie echivalenta in atara de origine a operatorului economic) pentru a arata activitatea desfasurata de operatorul economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba un corespondent in codul NACE (Nomenclatorul de activitati din Comunitatea Europeana) inregistrat in certificatul eliberat de Oficiul Registrului Comertului din tara de origine a operatorului economic sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare a operatorului economic si competenta de a realiza activitati economice in domeniul ingineriei inindustria petrolului si gazelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
i. Media cifrei de afaceri specifica obiectului prezentei proceduri in ultimii 3 ani financiari incheiati ? minim 4 milioane EURO ;
ii. Demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare de cel putin 500.000, 00 EUROpe perioada de 3 luni, incepand de la data atribuirii contractului, estimat a fiOctombrie 2012. In acceptiunea Autoritatii Contractante si pentru scopul prezentei Proceduri de atribuire, expresia ?demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare? este legata in timp de data estimata pentru atribuirea contractului(estimata a fi in Octombrie 2012) si se refera la accesul la resursele financiare disponibile, negrevate de datorii sau accesul la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare ce se dovedesc a fi suficiente pentru a realiza fluxul de numerar pe o perioada de cel putin primele 3 luni ale contractului
continuare ii.
Copii ale bilanturilor sau extrase din bilanturile contabile pentru ultimii trei (3) anii financiari incheia?i precum si orice alte documente justificative considerate adecvate pentru a indica cifra de afaceri specifica a candidatului;Raportul auditorilor pentru ultimele 3 exercitii financiare aferente anilor financiari incheiati, acolo unde este aplicabilDeclara?ie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Candidatul trebuie sa demonstreze experienta in proiectarea si executia de lucrari de constructie (asamblarea/instalarea) pe amplasament (EPC contract - contract de proiectare, constructie si montaj echipamente asociate) a cel putin unu (1) instalatie de tratare a apelor similare obiectului contractului, in ultimii 5 ani, executate in cadrul unui singur contract sau in contracte separate, pana la data limita de depunere a ofertelor.Declaratie privind lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani calendaristici, calculata pana la data limita de depunere a aplicatiilor. Candidatul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea lucrarilor, tipul acestora, data finalizarii si beneficiari, precum si documente care sa confirme ca lucrarile incluse in declaratie au fost realizate sau sunt realizate corespunzator.Declaratie detaliata privind experienta similara.
Cerinta nr. 2Declaratie privind infrastructura de care dispune operatorul economic?, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Demonstrarea accesului la infrastructura / facilitatile necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a activita?ilor din cadrul contractului de lucrari (inclusiv existenta agrementelor, autoriza?iilor necesare pentru aceasta infrastructura, acolo unde legislatia impune in mod specific acest lucru). Candida?ii trebuie sa demonstreze cel pu?in accesul la infrastructura necesara pentru activita?ile de proiectare, inginerie, achizi?ie, fabricare/asamblare, instalare pe amplasament si legaturi, dupa cum urmeaza:
- zona dedicata pentru asamblare si efectuarea Testului de Acceptanta in Fabrica (FAT);
- ateliere pentru fabricare, inspectie si certificare vase;
- ateliere pentru fabricare tevi si structuri metalice;
- ateliere pentru a demonstra operatiuni de comutari electrice si control si siteme de monitorizare;
continuare cerinta nr.2
- zone de depozitare;
- echipament pentru incarcare si descarcare;
- Ingineri de Proces cu cel putin 3 ani experienta profesionala in dezvoltarea Statiilor de Tratare a Apei;
- Ingineri pentru fiecare din disciplinele: - Mecanica, Montaj Conducte, Structuri de Rezistenta, Electric, Control / Monitorizare, cu cel putin 3 ani experienta professionala in dezvoltarea Statiilor de Tratare a Apei;
- Ingineri cu cel putin 3 ani experienta profesionala in activitati legate de aprovizionarea de echipament, materiale si servicii pentru Statii de Tratare a Apei;
- tehnicieni cu cel putin 3 ani experienta profesionala in fabricarea, asamblarea, inspectia, testarea si certificarea Statiilor de Tratare a Apei;
continuare cerinta nr.2
- Ingineri si/sau Tehnicieni cu cel putin 3 ani experienta profesionala in livrarea, montarea, inspectia, testarea si certificarea Statiilor de Tratare a Apei;
- Ingineri si/sau Tehniciani cu cel putin 3 ani experienta profesionala in verificarea, punerea in functiune si predarea Statiilor de Tratare a Apei la locatiile Clientului.
Cerinta nr. 1Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Cerinta nr. 2Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara- Pretul pentru executarea lucrarilor inclusive furnizarea de echipamente ? 350 puncte; Pretul pentru 2 ani de intretinere - 50 puncte; pretul pentru servicii suplimentare tehnice /intretinere ? 25 de puncte; pretul pentru consumul de produse chimice ? 75 de puncte
2.
Caracteristici tehnice
50%
Descriere: Punctajul pentru caracteristicile tehnice- Disponibilitate -50 puncte; Fiabilitate -50 puncte; Timpul de raspuns pe santier ? 100 puncte; Timp de finalizare ? 300 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 500
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
FRD-OPRI-X-001-00-PWTP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
Altele
Orice doc. ref. la aceasta procedura trebuie redactat/tradus in limba engleza.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 11:00
Locul: sediul OMV-Petrom, Petrom City, Infinity Building, Bucharest -1, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cu privire la IV.1.2 Pentru a avea un sistem de evaluare eficient, numarul max de candidati selectati este 5. In cazul in care nr de candidaturi va depasi aceasta limita, criteriile de selectie trebuie sa fie aprofundate iterativ, pana ce nr max de candidaturi pre-calificate coincide cu limita superioara de mai sus, in conformitate cu metodologia reprodusa mai jos.i. Capacitatea financiara si economica, cu un nivel max corespunzator de 500 de pctii. Capacitatea tehnica, cu un nivel max corespunzator de 1000 de pctA. Experienta cu pachetele anti-derapanteB. Experienta activitatilor pe terenC. Experienta in exploatarea flota?iilor de gaze dizolvate sau induse si Filtre Nutshell (sau echivalent) ca unitate principala de PWTPs asociate cu productia de petrolD. Experienta in exploatarea filtrelor de cartu?e (sau echivalent) pentru filtrarea fina in PWTPs asociate cu productia de petrolE. Experienta in exploatarea cu decant are in contracurent in PWTPs asociate cu productia de petrolF. Experienta in proiectare, inginerie, achizitii publice, fabricatie / asamblare, instalare pe teren a instala?iilor de tratare a apelor (PWTP), cu o anumita specificatie de calitate minima a apei evacuate.Punctarea detaliata a criteriilor de selectie se regaseste in sec.B2 (PE-D-In10-422.002-CP-IST-001-03-R_PWTP_SEC.B2_Complete Info.pdf.p7s), cap.3.10, pag.18-22.Daca ofertele vor avea per total punctaje egale, modalitatea de departajare va fi punctajul cel mai mare acordat criteriului ?Pret?. In cazul in care punctajele ofertelor per total si punctajul pentru criteriul ?Pret? sunt de asemeneaegale, se va continua departajarea luand in considerare cel mai mare punctaj acordat criteriului?Timp de finalizare?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu capitolul IX ?Solutionarea contestatiilor? din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, 4th fl, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 09:58