Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructii noi de tip modular


Anunt de participare numarul 62751/01.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Stat pentru Testarea si Inregistrarea Soiurilor
Adresa postala: bd.Marasti, nr.61 sect.1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Aurelian Popa, Tel.0213184380, Email: [email protected], Fax: 0213184380, Adresa internet (URL): 212.146.102.174
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructii noi de tip modular
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Cogealac Judetul Constanta si Localitatea Ulmi (Targoviste), judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea a doua Centre de Testare a Soiurilor, unul in localitatea Cogealc, judetul Constanta si unul in localitatea Ulmi (Targoviste), judetul Dambovita - constructii noi de tip modular si utilitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructia a doua Sedii modulare:
Lotul I: Constructie sediu nou de tip modular Centru Testare a Soiurilor Cogealac, judetul Constanta - constructie noua si utilitati;
Lotul II: Constructie sediu nou de tip modular Centru Testare a Soiurilor Targoviste, judetul Dambovita - constructie noua si utilitati.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 431, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 8500 leiGarantie de buna executie-5 % din valoareaestimativa a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat; Plata se va face prin Trezorerie (singura modalitate)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare, asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-completare Formular 1 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-completare Formular 2 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire;
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.;
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-completare Formular 10 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.05.2008, vizat si inregistrat de autoritatile competente;
Completarea Fomularului 9 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire;
Cifra medie de afaceri anuala din ultimii 3 ani, minimum 1 000 000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate care sa ateste: caertificare sisteme ISO 9001:2000;
Completarea Formularului 8 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire;
Completarea Formularului 12 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire;
Completarea Formularului 13 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la Casieria ISTIS
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2008 10:00
Locul: Sediul ISTIS, Sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezentadelegatie sau imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISTIS - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Marasti, Nr. 61, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Tel.0213184380, Email: [email protected], Fax: 0213184408
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer