Licitatie Publica - Constructii podete pe drumurile comunale si satesti din com. Hlipiceni, jud. Botosani
Anunt de participare numarul 36243/16.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HLIPICENI (PRIMARIA HLIPICENI)
Adresa postala: BOTOSANI, Localitatea: Hlipiceni, Cod postal: 717205, Romania, Punct(e) de contact: Tomniuc Ioan, Tel.0231574150, Email: [email protected], Fax: 0231574150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructii podete pe drumurile comunale si satesti din com. Hlipiceni, jud. Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele care apartin comunei, respectiv com. Hlipiceni, jud. Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Locul principal de executare: satele Victoria, Dragalina si com. Hlipiceni, jud. Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221220-0 - Podete (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
35 de podete tubulare
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5000 Ron; se va constitui prin scrisoare de garantie bancara; Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonanta nr.7/2006 referitor la Programul de dezvoltare a infrastructurii spatiului rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006; Certificat fiscal emis de ANAF, respectiv autoritatea locala unde ofertantul isi are sediul principal din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul de stat si bugetul local; Certificat constatator de la ORC din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii; Certificat de inregistrare (CUI) de la ORC; Certificat de la ORC care sa ateste ca unitatea nu este in stare de faliment sau lichidare judiciara
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2004, 2005 si 2006 inregistrate si vizate de organele competente; Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a avut un profit in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in fiecare din ultimii 3 ani sa fie de minim 300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta cel putin o lucrare cu acelasi obiect de activitate din ultimii 3 ani care sa fi avut o valoare mai mare sau egala cu 300000 fara TVA, se va prezenta copia contractului si a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor; Se solicita minim o recomandare din partea beneficiarilor contractelor similare prezentate; Se solicita dovada calificarii si autorizarii pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului, dupa cum urmeaza: - un responsabil tehnic cu executia certificat RTE - un responsabil cu asigurarea calitatii certificat AQ - un responsabil cu asigurarea calitatii certificat CQ - un inginer constructor specialitate CFDP, vechimea minima in specialitate 3 ani; Se solicita lista cu dotari pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Atestat privind certificarea calitatii SREN ISO 9001:2001, SREN ISO 14001:2005; Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Primariei Hlipiceni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 13:00
Locul: Primaria comunei Hlipiceni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravapoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani
Adresa postala: Str. Maxim Gorki, nr. 8, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Tel.0231/511739, Fax: 0231/531832
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile consiliului pot fi atacate in termen de 5 zile de la comunicare la sectia de contencios administrativ a Tribunalului Botosani
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Hlipiceni
Adresa postala: com Hlipiceni, Localitatea: Botosani, Cod postal: 717205, Romania, Tel.0231/574150, Email: [email protected], Fax: 0231/574150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2007 13:30