Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construictie sistem de canalizare ape uzate menajere Seica Mare, jud.Sibiu


Anunt de participare numarul 18626/12.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SEICA MARE (CONSILIUL LOCAL SEICA MARE)
Adresa postala: SOSEAUA SIBIULUI 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU, Localitatea: seica Mare, Cod postal: 557245, Romania, Punct(e) de contact: Anghelina Ioan, Tel.0269853989, Email: [email protected], Fax: 0269853989
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Consiliul Local Seica Mare
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: canalizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construictie sistem de canalizare ape uzate menajere Seica Mare, jud.Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Seica Marejud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie sistem de canalizare ape uzate menajere Seica Mare, jud.Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire sistem de canalizare ape uzate menajere Seica Mare, jud.Sibiu + statie de epurare, cu organizare de santier, fara diverse si neprevazute si fara actualizare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 304, 944RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.08.2007 pana la 15.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 35000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare din partea Comunitatii Europene prin program SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant unic/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente edificatoare: cazier judiciar: declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, certificat fiscal privind taxele locale , certificat de atestare fiscala, CUI si certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 3 ori valoarea supusa licitatieiProfitului net conform ultimului bilant auditat trebuie sa fie pozitiv;
Lichiditatea generala mai mare de 100%;
Solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul asocierilor: cel putin un membru sa fi realizat 2 lucrari similare si toti impreuna sa fi executat 3 lucrari similare in ultimii 5 ani una de aceiasi complexitate si valoare;
Un singur ofertant trebuie sa fi realizat 3 lucrarisimilare in ultimii 5 ani una sa fie de aceiasi complexitate si valoare;
Sistemul(le) propus(e) de management conform(e) standardelor SR EN ISO (9001 si 14001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.131073400080
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la sediul Consiliului Local Seica Mare, str.Soseaua Sibiului, nr.415
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 10:00
Locul: sediul CL Seica Mare str.Soseaua Sibiului nr.415
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti reprezentanti legali sau imputerniciti, observatori cu copie dupa BI sau CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta pentru toti ofertantii, pe data de 04.07.2007, orele 10 Locatia: CL Seica Mare, judetul Sibiu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cutrea de apel Alba Iulia
Adresa postala: piata I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258.810.293., Fax: 0258.810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Calea de atac impotriva deciziei Consiliului este recursul
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Seica Mare
Adresa postala: str. Soseaua Sibiului, nr.415, Localitatea: Seica Mare, Cod postal: 557245, Romania, Tel.0269/853113, Email: [email protected], Fax: 0269/853989
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer