Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «CONSTRUIRE A 4 BLOCURI DE LOCUINTE SOCIALE IN ORASUL PETRILA, JUDETUL HUNEDOARA»


Anunt de participare numarul 77503/15.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PETRILA
Adresa postala: STRADA REPUBLICII NR. 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LANG, Tel.0254550977, 0254550760, Email: [email protected], Fax: 0254550977, 0254550760, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«CONSTRUIREA 4 BLOCURI DE LOCUINTE SOCIALE IN ORASUL PETRILA, JUDETUL HUNEDOARA»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Petrila intre fostul cinematograf Lonea(la est) , Depou E.M. Lonea (la sud), intersectia Colonia Brateanu (la vest) si strada Republicii (la nord)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia a 4 blocuri cu cate o scara in zona : (intre fostul cinematograf Lonea(la est), Depou E.M. Lonea (la sud), intersectia Colonia Bratianu (la vest) si strada Republicii (la nord). Cele 4 cladiri sunt identice din punct de vedere constructiv, arhitectural, volumetric si al compartimentarilor interioare si cuprind in total 64 de unitati locative din care 28 apartamente cu 2 camere si 36 garsoniere, regim de inaltime: P+3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211341-1 - Lucrari de constructii de apartamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cele 4 cladiri sunt identice din punct de vedere constructiv, arhitectural , volumetric si al compartimentarilor interioare si cuprind in total 64 de unitati locative din care 28 apartamente cu 2 camere si 36 garsoniere, regim de inaltime: P+3
Valoarea estimata fara TVA: 9, 280, 704RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
96 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare la procedura este de 60.000 lei.Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al orasului Petrila si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici asociati carora li s-a atribuit contractul au obligatia sa-si legalizeze asocierea inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt descalificati candidatii care se incadreaza in una sau mai multe situatii prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice.
Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat de stat si la bugetul local,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani
Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media anuala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de minim 2.600.000 lei.Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente(copiile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina si se va face mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa de informatii generaleb) Lista principale lucrari in ultimii 5 anic) declaratie privind personalul
d) fise de informatii privind experienta similara in lucrari de constructii de blocuri de locuintee) Recomandari din partea altor beneficiarif) declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceg) Documente emise de organisme acreditate, care confirma Standarde de asigurarea calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilorDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere si persoanele direct raspunzatoare de indeplinirea contractului.Vor fi desemnate minimum doua persoane care vor fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului. Se vor prezenta si CV uri ale persoanelor raspunzatoare de derularea contractului.Se va anexa cel putin o fisa de informatii privind experienta similara referitoare la contractul incheiat in ultimii 5 ani care a avut ca obiect lucrari de constructii imobile colective noi(Cod CPV: 45211340-4), in valoare totala de 1.500.000 lei, insotit de copie a contractului, procesul verbal de receptie vizat de Inspectoratul de Stat in Constructii si recomandare din partea beneficiarului respectiv, Se va prezenta minim o recomandareDeclaratie privind instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantii vor prezenta dovada privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitati in domeniul proiectarii in constructii.Ofertantii vor prezenta o copie a certificatului ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea de proiectare, valabil cel putin pe o durata care sa includa perioada de valabilitate a ofertei si perioada de executie a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 10:00
Locul: Primaria orasului Petrila, str. Republicii, nr. 196, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau persoane imputernicite ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP, iar documentatia tehnica se poate obtine in mod gratuit de la sediul autoritatii contractante pe CD
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: piata I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0254/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Petrila, Serviciul Achizitii Investitii Licitatii
Adresa postala: Str. Republicii nr 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Tel.0254/550760, Email: [email protected], Fax: 0254/550977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer