Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - construire Scoala cu clasele I-VIII "Emil Garleanu" com. Baraganu, jud. Constanta


Anunt de participare numarul 15761/24.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BARAGANU
Adresa postala: PRIMARIA COMUNEI BARAGANU, STR.PETRE MARTINESCU NR.185, BARAGANU, JUD.CONSTANTA, Localitatea: BARAGANU, Cod postal: 907181, Romania, Punct(e) de contact: ELENA TURCU, Tel.0241/859250, In atentia: COMPARTIMENT ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0241/859252
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA COMUNEI BARAGANU
Adresa postala: STR. PETRE MARTINESCU, NR. 185, Localitatea: BARAGANU, Cod postal: 907181, Romania, Punct(e) de contact: ELENA TURCU, Tel.0241859250, In atentia: COMISIEI DE ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0241859252
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA COMUNEI BARAGANU
Adresa postala: STR. PETRE MARTINESCU, NR. 185, Localitatea: BARAGANU, Cod postal: 907181, Romania, Punct(e) de contact: ELENA TURCU, Tel.0241859250, In atentia: COMISIEI DE ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0241859252
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA COMUNEI BARAGANU
Adresa postala: STR. PETRE MARTINESCU, NR. 185, Localitatea: BARAGANU, Cod postal: 907181, Romania, Punct(e) de contact: ELENA TURCU, Tel.0241859250, In atentia: COMISIEI DE ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0241859252
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
construireScoala cu clasele I-VIII "Emil Garleanu" com. Baraganu, jud. Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Petre Martinescu, nr. 265, com. Baraganu, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
construirea unei noi scoli cu clasele I-VIII cu regim de inaltime parter in com. Baraganu, jud. Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
construirea unei Scoli cu clasele I-VIII in com. Baraganu, jud. Constanta fara divizare pe loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2000 RON; garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul central prin bugetul local conform HG 300/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se accepta asocierile
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 3500000 RON; Dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listas principalelor activitati pe ultimii 5 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere la Casieria Primariei Baraganu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2007 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI BARAGANU, COM. BARAGANU, JUD. CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor pe baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cns.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN, NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003, Fax: 0241617760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA STABILIRII OFERTEI CASTIGATOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2007 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer