Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - construire 2 poduri din beton armat peste paraul Valea Sinta Mariei in localitatile Sinmihaiu Almasului si Bercea


Anunt de participare numarul 35689/10.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINMIHAIUL-ALMASULUI
Adresa postala: localitatea Sinmihaiu-Almasului, nr. 93, judetul Salaj, Localitatea: Sanmihaiu Almasului, Cod postal: 457305, Romania, Punct(e) de contact: Cornel Lung, Tel.0260-627100, Email: [email protected], Fax: 0260-627100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
construire 2 poduridin beton armat peste paraul Valea Sinta Mariei inlocalitatile Sinmihaiu Almasului si Bercea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitateaSinmihaiu Almasului si localitatea Bercea, din cadrul comunei Sinmihaiu Almasului, judetul Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
construire 2 poduri din beton armat peste paraul Valea Sinta Mariei , in localitatile Sinmihaiu Almasului si Bercea din cadrul comuneiSinmihaiu Almasului, judetul Salaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire 2 poduri peste paraul Valea Sinta Marie, conform datelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 634, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 15000 lei se depune in contul RO72TREZ56121180250XXXXX deschis la trezoreria Zalau sau la casieria unitatiiGarantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In baza Ordonantei 7/2006 privind programul de dezvoltarea infrastructurii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular 12A
Declaratie pe propria raspundere conform art.181 din OUG 34/2006 -formular 12B
Documente care dovedesc forma de inregistrarea/atestare (certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pa langa Tribunal sau Camera de Comert)
Cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea financiara si cifra de afaceri: bilantul contabil si contul de profit sau pierderi pe ultimii 3 ani vizat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea financiara , cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, minim 3000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 3 ani - formular 12 F
Se vor prezenta dotarile, utilajele, echipamnetele de care dispune ofertantul pentru executia lucrarii - formular 12HSe va prezenta declaratia referitoare la efectivele medii ale personalului- formular 12I
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta minim 3 lucrari similare ca valoare si complexitate , in valoare totala de minim 1000000 lei fiecare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2007 11:00
Locul: Sediul primarie Sinmihaiu Almasului, j nr. 93, udetul Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Responsabili legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Sinmihaiu Almasului
Adresa postala: nr. 93, comuna Sinmihaiu Almasului, judetul Salaj, ,Localitatea: Sinmihaiu Almasului, Cod postal: 457305, Romania, Tel.0260-627100, Email: [email protected], Fax: 0260-627100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer