Licitatie Publica - CONSTRUIRE ANSAMBLU DE LOCUINTE SOCIALE - D+P+2E+M, PENTRU CHIRIASII EVACUATI DIN IMOBILE RETROCEDATE, str.Muncii nr.2, oras Odobesti, jud.Vrancea
Anunt de participare numarul 28624/20.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ODOBESTI ,
Adresa postala:  str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Localitatea:  Odobesti, Cod postal:  625300, Romania, Punct(e) de contact:  PRIMARIA ORASULUI ODOBESTI, Tel. 0237 675 623, In atentia:  Mirela Bolovan Bejan, Email:  [email protected], Fax:  0237 676 590, Adresa internet (URL):  www.primariaodobesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE ANSAMBLU DE LOCUINTE SOCIALE - D+P+2E+M, PENTRU CHIRIASII EVACUATI DIN IMOBILE RETROCEDATE, str.Muncii nr.2, oras Odobesti, jud.Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Amplasamentulindicat de reprezentantul autoritatii contractante, situat în str.Muncii nr.2, orasul Odobesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia unui ansamblu de 48 apartamente, grupate pe 3 tronsoane, având suprafata construita 800, 40 mp si suprafata desfasurata 3447, 60 mp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.1)
74222100-2-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ÃŽntreaga cantitate conform proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 650, 000 si 4, 050, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie de participare - 30000 lei;Garantie de buna executie - 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata sau subcontractare, cu precizarea partilor asociatilor sau subcontractantilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea, neîncadrarea în prevederile art.181, calitatea de participant la procedura. Certificat fiscal.Certificat de atestare fiscala.Certificat constatator emis de ORC.Copia certificatului de înregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.2.Rezultatul exercitiilor financiare din ultimii 3 ani.3.Balanta de verificare la30.06.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: - pentru executie, val.min. 6075000 lei; - pentru proiectare, min.60000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la lucrarile principale executate în ultimii 5 ani, personalul angajat, dotarile specifice, sistemul de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/2001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Îndeplinirea în ultimii 5 ani, a 3 contracte similare, în valoare de 1300000 lei.2.Numarul minim de angajati - 50.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia va fi pusa la dispozitie în conformitate cu prevederile ordonantei, dupa achitarea pretului ei, în numerar sau cu OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2007 14:00
Locul: Sediul Primariei orasului Odobesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane împuternicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Vrancea
Adresa postala:  str.Cuza Voda nr.8, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620034, Romania, Tel. 0237/216000, Fax:  0237/612665
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  office@cnsc, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contesta'ii se pot depune în maxim 10 zile de la notificarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei orasului Odobesti
Adresa postala:  str.Libertatii nr.113, Localitatea:  Odobesti, Cod postal:  625300, Romania, Tel. 0237/675224, Fax:  0237/676590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 13:43