Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire Baza Hipica


Anunt de participare numarul 66327/13.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel.+4 0232 260400, Email: [email protected], Fax: +4 0232 260400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire Baza Hipica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Aleea M. Sadoveanu, nr. 8-10
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire Baza Hipica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212220-4 - Lucrari de constructii de complexe sportive polivalente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intreaga lucrare
Valoarea estimata fara TVA: 6, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 138 000 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor realiza prin ordin de plata in cont de Trezorerie. Finantarea se realizeaza de la bugetul de stat, fonduri cu destinatie speciala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea situatiei personale a ofertantuluiDeclaratie de eligibilitate , cerinta obligatorie
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Se solicita confirmareaprivindplata taxelor si impozitelorla bugetul general consolidat sibugetul local , in original sau copie legalizata, cerinta obligatorie
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte obiectul principal de activitate CONSTRUCTII;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, cerinta obligatorie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (extras din bilantul contabil al celor 3 ani)
Informatii privind cifra de afaceri
Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte : Demonstrarea ca operatorul economic are disponibile linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani Solvabilitate patrimoniala = 60 % Lichiditate generala= 200 % Grad de indatorare =5 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniExperientasimilaraRecomandari
Informatiireferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor(CV)
Informatiireferitoare la personalul tehnic de specialitatede care dispune pentru asigurarea controlului calitatiiDeclaratie referitoare la efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al personalului angrenatin executia lucrarii, cu nominalizareaacestora
Atestate RTEDovada dispunerii de laboratoare de incercari materiale
Dovada certificarii ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001, in domeniul constructiilorcivile si industriale
Daca ofertantul este format dintr-o asociere la care participamai multi operatori economicise va prezenta un acord de asociere . Cerintele minime vor fi indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.
Experienta similara a persoanei responsabile cu executia lucrarii de cel putin o lucrare de natura celei ofertate dovedite prin documente edificatoare
Se solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora iar in lipsa acestora o declaratie pepropria raspunderedin care rezulta ca nu este cazul de subcontractare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2 (doua)lucrari executate si finalizate, in valoare cumulata cel putin egala cu valoarea estimata, dovedite prin contracte si p-v de receptie semnatede beneficiarsi avizate de IJCMinim 5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata executiei
5%
Descriere:
3.
programul calitatii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau direct la casieria universitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 11:00
Locul: Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 3104642, Fax: +40 21 3104642, Adresa internet (URL): wwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.+40 232 260600, Email: [email protected], Fax: +40 232 260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data primirii de catre contestator a unui document al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel.+40 232 407509, Email: [email protected], Fax: +40 232 407473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer