Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Construire baza sportiva in comuna Dragus,judetul Brasov


Anunt de participare numarul 93497/26.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI DRAGUS
Adresa postala: Loc.Dragus;Nr.42;Jud.Brasov, Localitatea: Dragus, Cod postal: 507251, Romania, Punct(e) de contact: sediul Primariei Dragus, Tel.0268249601, In atentia: Sucaciu Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0268249601, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Construire baza sportiva in comuna Dragus, judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Dragus, Judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie baza sportiva in comuna Dragus
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45212200-8-Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea serviciilor de proiectare si executare lucrari pentru proiectul intitulat "Construire baza sportiva in comuna Dragus, judetul Brasov"
Valoarea estimata fara TVA: 586, 513RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 10000lei Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si bugetul de stat(Programul de dezvoltare a infrastructurii unor baze sportive din spatiul rural )
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata numai pentru oferta care va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea contractanta are dreptul de a suplimenta contractul initial pentru eventualele cantitati neprevazute, dar strict necesare indeplinirii contractului, in conditiile legii
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul.Declaratie privind eligibilitatea-original semnata de reprezentantul legal.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006.Certificat de inregistrare-copie, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului cu max 30 zile inainte de depunerea ofertei, statutul si actele aditionale la zi, certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala cu valabilitate la data depunerii ofertelor, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale original sau copie legalizata valabil la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil vizat de Administratia Financiara insotit de contul de profit si pierderi la data de 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006 in copie legalizata, Documente de identificare financiara de la fiecare banca in parte pt ofertantii care au conturi la mai multe banci.Daca o asociere de operatori depune o oferta comuna situatia economico-financiara se demonstreaza prin cumul de catre toti operatorii.Se solicita prezentarea unei liste a contractelor si angajamentelor aflate in derulare la momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor.Totodata se va preciza cat la suta din resursele umane, financiare si tehnice ale ofertantului sunt alocate pentru realizarea lucrarilor in derulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani(2008, 2007, 2006)sa fie de minim 650.000 lei.Ofertantul va prezenta doc edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pt sustinerea lucrarilor.Se vor prezenta doc prin care ofertantul demonstreaza ca are acces sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii care sa poata fi folosite pt indeplinirea contractului.Lichiditate generala-valoarea ac indicator se va calcula conf sit financiare la data de 31.12.2008 si trebuie sa fie mai mare decat 100%documentul va fi vizat de Directia Generala a Finantelor Publice sau banca, in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte ac doc precum si orice subcontractant care realizeaza mai mult de 10%din valoarea contractului.Solvabilitate patrimoniala-valoarea acindicator se va calcula conf sit financiare la data de 31.12.2008 si trebuie sa fie mai mare decat 30%documentul va fi vizat de Directia Generala a Finantelor Publice sau banca, in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte ac doc precum si orice subcontractant care realizeaza mai mult de 10%din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privin lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, formular de experienta similara pt lucrari de constructii de complexe sportive sau lucrari de constructii pt obiective civile/industriale in valoare de minim 650.000 lei, formular de experienta similara pt proiectare sala de sport/baza sportiva in val de minim 20.000lei.Recomandarile beneficiarilor pt servicii de proiectare si executie de lucrari, contractul de executie si actele aditionale , daca este cazul.Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.Contractul de proiectare, faza PT(in cazul in care proiectarea de specialitate va fi realiz in subcontractare contractul poate fi prezentat de subcontractant), proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, PV predare-primire pt proiectare.Declaratie privind utilajele-dovada proprietatii sau inchirierii.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind personalul de conducere si pers desemnat pt proiectarea si executia obiectivului.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, acord de subcontractare.Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Certificate ISO9001/2001sau similarISO14001/2005sau similar OHSAS18001/2007sau similar certificatele trebuie sa fie pt lucrari de constructii de complexe sportive sau lucrari de constructii pt obiective civile/industriale.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original.Declaratie privind vizitarea amplasamentului, in cazul in care ofertantul doreste un reprezentant al autoritatii contractante acesta va solicita in scris cu precizarea datei si orei la care doreste efectuarea vizitei dar nu mai tarziu de 3 zile inaintea datei limita de solicitare de clarificari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se solicita detinerea in proprietate sau inchiriate a utilajelo cuprinse in formularul-lista cuprinzand cant de utilaje, instalatii si echipamente tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
30%
Descriere: durata max a graf de timp fizic si valoric 2 luni
3.
durata de executie a proiectului tehnic
10%
Descriere: pt cea mai scazuta durata de proiectare pct max
4.
durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere: pt cea mai scazuta durata de executie pct max
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2010 11:00
Locul: Primaria Comunei Dragus loc. Dragus nr. 42 Jud Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
atasarea documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice.In baza unei cereri la sediul Primariei Dragus sau la nr. de fax 0268249601 documentatia se poate obtine gratuit de la sediul Primariei Dragus.Comisia de evaluare reprezentati UCVAP reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.Clarificarile se pot obtine prin transmiterea unei solicitari la sediul autoritatii contractante pana la data de 03.02.2010 ora 10.00.Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari 09.02.2010 ora 16.00 Autoritatea contractanta solicita ca propunerea financiara sa contina un angajament ferm din partea ofertantilor pt sustinere financiara de catre acestia a contractului pe toata durata de executie a lucrarii.Autoritatea contractanta solicita acceptul ofertantilor ca platile catre acestia sa fie efectuate in termen de 30 de zile de la incasarea acestora de la bugetul statului.Aceste doua cerinte vor reprezenta clauze contractuale obligatorii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268419615
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Dragus
Adresa postala: str Principala nr.42, Localitatea: Dragus, Cod postal: 507251, Romania, Tel.0268249618, Email: [email protected], Fax: 0268249601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2010 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer