Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL BISTRA


Anunt de participare numarul 36492/18.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI BISTRA
Adresa postala: STR. CALEA TURZII, NR. 100, Localitatea: Bistra, Cod postal: 517115, Romania, Punct(e) de contact: MARIN BIRLA, Tel.0258773105, Email: [email protected], Fax: 0258773105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL BISTRA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STR. CALEA TURZII, COMUNA BISTRA, JUD ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR REALIZA LUCRARI DE CONSTRUIRE A UNUI CAMIN CULTURAL IN COMUNA BISTRA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIEI DE PARTICIPARE 12.000 LEI SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN FAVOAREA C.L. BISTRA SAU ORDIN DE PLATA IN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE NR. RO62TREZ0065006XXX000122TREZORERIA CIMPENI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
SE VOR EXECUTA LUCRARI IN VALOARE DE 150.000 LEI, LUCRARILE RAMASE DE EXCUTAT SE VOR REALIZA DUPA ASIGURAREA SURSELOR BUGETARE.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind inexistenta starii de faliment si neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Cerinta obligatorie: - Copie dupa Certificatulde inmatriculare ca persoana juridica cu obiectul de activitate, cu mentiunea Conform cu originalul, semnat si stampilat;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate, original sau copie legalizata;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentata in original prin completarea Formularului nr. 12 c.
(CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant
Bilant contabil
Informatii privind cifra de afaceri
Informatii privind bonitatea
(CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de lucrari in ultimii 3 ani
Experienta similara
Declaratie personal angajat si cadre de conducere
Declaratie cuprinzand cantitatile de utilaje
Informatii privind asocierea si subcontractantii
Grafic fizic si valoric de executie
Obligatii contactuale in desfasurare
Informatii privind capacitatea tehnica
CERTIFICATE ISO PE NUMELE FIRMEI OFERTANTE- CONDITIE ELIMINATORIEprogramul calitatii implementat pe numele firmei ofertantecare concretizeaza sistemul calitatii certificat prin EN ISO 9001, ( se accepta numai subcontractantii care au acelasi sistem de implementare a calitatii: ISO 9001), deasigurare si de conducere a calitatii la particularitatile lucrarii ce face obiectul ofertei, avizat de specialisti sau de organisme abilitate in acest sens.Vizita in teren este obligatorie si se va anexa procesul verbal de participare (conditie de calificare). Data la care se va efectua vizita in teren este: 01.11.2007, ora9, 00
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 14:00
Locul: Primaria Bistra
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. CALEA TURZII. NR.100, Localitatea: BISTRA, Cod postal: 517115, Romania, Tel.0258773105, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer