Licitatie Publica - CONSTRUIRE "CAMPUS SCOLAR"
Anunt de participare numarul 29320/23.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA INSURATEI
Adresa postala: STRADA SOSEAUA BRAILEI NR.18, Localitatea: Insuratei, Cod postal: 815300, Romania, Punct(e) de contact: IONEL GHEORGHE, Tel.0239660312, Email: [email protected], Fax: 0239660480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE "CAMPUS SCOLAR"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL INSURATEI, JUDETUL BRAILA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIRE "CAMPUS SCOLAR"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CAMPUS SCOLAR(SCOALA CU 10 SALI DE CLASA, ATELIERE, CANTINA-CLUB, CAMIN ELEVI, GARSONIERE PROFESORI, UTILITATI)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 90.000 lei;Garantie de buna executie- 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT(HG nr.454/2007);Platile se vor efectua in termen de 30 de zile de la acceptarea facturii si confirmarea acesteia de catre aut.contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici declarati castigatori, pana la semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Declaratie participant procedura;Certificat de inregistrare si certificat constatator, eliberate de catre ORC;Autorizatie de functionare/altele echivalente;Statutul societatii;Certificate constatatoare(original) pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale(ANAF, ADM.LOCALA)emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate da catre organele competente;Declararea cifrei de afaceri(inf.generale);Solvabilitate patrimoniala-cerinta minima: >30;Lichiditate generala-cerinta minima;>100
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani(beneficiari, durate, valori);Experienta similara: cel putin 3 contracte finalizate a caror valoare insumata sa depaseasca suma de 2.400.000 lei;Recomandari de la minim 3 beneficiari;Declaratie cu echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Certificate sau alte documente emise de catre organisme abilitate care sa ateste conformitatea si calitatea lucrarilor;Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: OP sau numerar depus la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputereniciti(in scis) ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 410049, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Str.Brailei nr.153, Galati, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/646022, Email: [email protected], Fax: 0236/646027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI INSURATEI(SERV.URBANISM)
Adresa postala: Orasul Insuratei, strada Soseaua Brailei nr.18, judetul Braila, Localitatea: Insuratei, Cod postal: 815300, Romania, Tel.0239/660312, Email: [email protected], Fax: 0239/660480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 10:02