Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire canalizare menajera in sistem centralizat si statie tratare ape uzate in Loc. Murighiol, Jud. Tulcea


Anunt de participare numarul 26026/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MURIGHIOL (CONSILIUL LOCAL MURIGHIOL)
Adresa postala: Com. Murighiol, Jud. Tulcea, Localitatea: Murighiol, Cod postal: 827150, Romania, Punct(e) de contact: VALENTINA LARE, Tel.0240/545969, In atentia: VALENTINA LARE, Email: [email protected], Fax: 0240/545969
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire canalizare menajera in sistem centralizat si statie tratare ape uzate in Loc. Murighiol, Jud. Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COM. MURIGHIOL, JUD. TULCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
retea de canalizare lungime 7500 ml din plietilena, statie epurare 1000 mc./zi , doua statii de pompare intermediare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Statie de pompare (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire canalizare menajera in sistem centralizat si statie tratare ape uzate in Loc. Murighiol, Jud. Tulcea
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 905, 000 si 3, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare, in val. de 50000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 5% din val. contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
pata se face din fondul Bugetului de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita copii dupa certificatul de la Registrul Comertului, scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ciframedie de afaceri din ultimii trei ani sa fie mai mare de 3000000 euro(formular B2), dclaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarilor in val. de 300000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari din ultimii cici ani , lucrari similare de canalizare in sistem centralizat inclusiv statie de epurare sa fie de cel putin 800000 euro ina aclitate de antreprenor general(formular 12F), declaratie privind dotarile specifice, utilaje instalatii(formular 12H), declaratie privind nr. de angajati (formular 12I)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se face la casieria Primariei Murighiol sau cu OP CONT RO39TREZ6415006XXX000160 deschis la trezoreria Tulcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 15:00
Locul: LA SEDIUL PRIMARIEI COM MURIGHOL, JUD. TULCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comosiei de evaluare si ofertantii sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.STAVROPOLEOS, nr. 6, Sect.3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TRIBUNALUL TULCEA, STR, PACII, NR. 83, TEL: 0240.512359, FAX;0240.514023, e-mail: [email protected]
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
departamentul juridic din cadrul PRIMARIEI MURIGHIOL,
Adresa postala: COM. MURIGHIOL, JUD. TULCEA, Localitatea: MURIGHIOL, Cod postal: 827150, Romania, Tel.0240.545969, ,Email: email : [email protected], Fax: 0240.545969,
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer