Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE CANTINA+BUCATARIE, SALA DE FESTIVITATI LA LICEUL TEORETIC C. BRANCOVEANU


Anunt de participare numarul 90966/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ADMINISTRATIE PENTRU INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR SECTOR 1
Adresa postala: Str. Jiului, nr. 163, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013218, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Moise, Tel.021-6673898, 021-6673857, 021-6673865, Email: [email protected], Fax: 021.6673881, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE CANTINA+BUCATARIE, SALA DE FESTIVITATI LA LICEUL TEORETIC C. BRANCOVEANU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LICEUL TEORETIC C. BRANCOVEANU, STR. PAJURA, NR. 9 SECTOR 1, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUIRE CANTINA+BUCATARIE, SALA DE FESTIVITATI LA LICEUL C. BRANCOVEANU
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE(FISA DE DATE SI FORMULARELE) ESTE ATASATA ANUNTULUI
CAIETUL SARCINI (PROIECTUL) SE POATE DESCARCA DE PE ADDRESA DE INTENET: http: //www.primariasector1.ro/articole/58/Directia-de-Invatamant.html AVAND DENUMIREA DE : "Liceul Teoretic C. Brancoveanu- Construire Cantina, bucatarie, sala festivitati - caiet de sarcini"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 270, 954.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE-125000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECURIE - 7 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA LA ART 181, CERTIFICATE TAXE SI IMPOZITE CATRE BUGETUL DE STAT SI LOCAL, CUI, CERTIFICAT CONSTATATOR SI FISA INFORMATII GENERALE-ORIGINAL SAU COPII LEGALIZATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT LA 31.12.2008 SI 30.06.2009(COPIE SEMNATA SI STAMPILATA PE FIECARE PAGINA), FISA INFORMATII FINANCIARE, CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALA PE ULTIMII 3 ANI-ORIGINAL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIP LUCARRI PE ULTIMII 5 ANI, DECL PERSONAL ANGAJAT, DECL PRIVIND PERS TEH DE SPECIALITATE, DECL PRIVIND UTILAJE SI ECHIPAMENTE TEHNICE, FISA DE EXPERIENTA SIMILARA-CONTRACT DE LUCRARI CONSTRUCTIE NOUA CU VAL MIN DE 6000000 LEI FARA TVA INSOTIT DE PV RECEPTIE-ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
ISO 14001, ISO 9001, OHSAS 18001 SI SA 8000 SAU ORIEC ALTE PROBE SAU DOVEZI CARE CONFIRMA ASIGURAREA UNUI NIVEL CORESPUNZATOR-COPIE
PL CAL-ORIGINAL, RECOMANDARI-COPIE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
TEHNIC
40%
Descriere: DUR EXEC, PL CAL PE OBV, PL SSM, GARAN LUCR
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2009 13:00
Locul: SEDIUL DAIP SECTOR 1, STR. JIULUI, NR. 163, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTUL FIRMEI DELEGAT PRIN IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos , nr 6 , sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, SECTOR 5, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 021395181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DAIP SECTOR 1
Adresa postala: STR. JIULUI, NR. 163, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 013218, Romania, Tel.0216673898, Fax: 0216673881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer