Licitatie Publica - CONSTRUIRE CAPELA FILIPESTII DE PADURE
Anunt de participare numarul 11563/24.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Filipestii de Padure
Adresa postala: strada Valea Rea, numarul 343, Localitatea: Filipestii de Padure, Cod postal: 107245, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Nicolae, Tel.0244386801, In atentia: Ionut Nicolae, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244386094, Adresa internet (URL): www.filipestiidepadure.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE CAPELA FILIPESTII DE PADURE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Parohia Ortodoxa Filipestii de Padure, cu sediul in comuna Filipestii de Padure, str. Principala, nr. 157, judetul Prahova, cod postal 107245
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire capela mortuara parohia Filipestii de Padure, conform caietelor de sarcini. Mai multe detalii in fisa de date a achizitiei, anexata acestui anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212360-7 - Cladiri religioase (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Capela mortuara parohia Filipestii de Padure conform caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 168, 067RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 1000 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancaraGarantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
2. Certificat de inregistrare si codul unic copii xerox
3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pe ultimul an financiar semnat si stampilat cu mentiunea conform cu originalul
2. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a intruni cerintele minime cu privire la capacitatea tehnica, ofertantul trebuie sa fi finalizatin ultimii 3 ani sau sa aiba in derulare cel putin un contract de executie lucrari cu valoare egala cu: 200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare formular 4 din documentatia de atribuire2. Declaratie pe propria raspundere privind personalul tehnic de specialitate3. Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului responsabil pentru executia lucrarilor, insotita de CV uri 4. Declaratie pe propria raspundere privind standarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria Autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2007 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natianal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244 52.24.45, Email: [email protected], Fax: 0244 52.24.52, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform normelor legislative in domeniu
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Valea Rea, nr.343, Localitatea: Filipestii de Padure, Cod postal: 107245, Romania, Tel.0244 38.68.01, Email: [email protected], Fax: 0244 38.60.94, Adresa internet (URL): www.filipestiidepadure.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2007 11:27