Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE CASA DE CULTURA IN LOCALITATEA SUGAG, cu proiectare inclusa


Anunt de participare numarul 46393/13.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUGAG
Adresa postala: loc. Sugag, comuna Sugag, nr. 232, judetul Alba, Localitatea: Sugag, Cod postal: 517775, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Sugag, jud. Alba, Tel.0258746177, In atentia: ALIN LUCIAN RUSNEAC, Email: [email protected], Fax: 0258746177, Adresa internet (URL): www.sugag.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE CASA DE CULTURA IN LOCALITATEA SUGAG, cu proiectare inclusa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatea Sugag, nr. 233, judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia unei lucrari de constructii, cu proiectare inclusa a unui camin cultural, pozitionat in centru localitatii, cu regim P+1+M (sala de spectacole-140 locuri cu toate dotarile necesare, sala polifunctionala spectacole si nunti complet utilata, anexe necesare pt. pregatirea mancarii la nunti, anexe necesare pt sala de spectacol, grupuri sanitare, centrala termica, holuri expozitii, etc.). AC=776 mp, pe o structura de rezistenta formata din fundatii deton, continue sub ziduri si izolate sub stalpi, pereti exteriori din blocuri ceramice cu gauri verticale stil termopor, plansee din betonarmat pe grinzi din beton armat, structura sarpantei si tavanul din lemn, invelitoare din tigla profilata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 346, 229RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 5.000, 00 leiGARANTIE DE BUNA EXECUTIE = 10% din valoarea contractului fara TVA, constituita prin retineri succesive din situatiile de plata .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget local/credite bancare. In 2008 se va exec.PT+DE+ doc. pt. aviz. si lucr. in val.de 175.000 lei (inclusiv TVA).Continuarea lucr.se va face la comanda ferma a AC, functie de finantare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legal constituita sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente in copie legalizata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, necesar pt. indeplinirea unui astfel de contract lucrari de constructii civile valabil la data deschiderii ofertelor
- Certificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC in copie legalizata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)- Formular nr. 1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim cumulat/3ani :6692458 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular C3
- declaratie privind dotarea tehnica Formular E
- Formular F
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte similare (constructii civile), cu o valoare cumulata de 1673115- copie dupa receptia finala(avizata de Inspectia in Constructii) de la lucrarile similare si recomandarile din partea beneficiarilor- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat (asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, a responsabililor cu executia si calitatea, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
871/07.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2008 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se poate procura, contra cost(150lei)de la Primaria Sugag, luni-vineri, orele 0814. Plata: la casierie Prim.Sugag
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Sugag, loc. Sugag, nr. 232, comuna Sugag, judetul Alba - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care vor avea asupra lor imputernicirea si cartea de identitate/ B.I. sau pasaportul - dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in maxim 5 zile, de la data transmiterii comunicarea privind rezultatului aplicarii procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei comunei Sugag
Adresa postala: loc. Sugag, nr. 232, judetul Alba, Localitatea: Sugag, Cod postal: 517775, Romania, Tel.0745635019, Email: [email protected], Fax: 0258-746177, Adresa internet (URL): www.primaria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 07:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer