Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE CLADIRE ADMINISTRATIVA SI HALA INDUSTRIALA , REABILITARE CLADIRE OPERARE SI AMENAJARI EXTERIOARE IN MUN. MEDIAS


Anunt de participare (utilitati) numarul 130859/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala:  Str. Gravorilor, nr.2A, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE DINCA, Tel. 0269.841.426, Email:  [email protected], Fax:  0269834270, Adresa internet (URL):  www.apatarnavei.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONSTRUIRE CLADIRE ADMINISTRATIVASI HALA INDUSTRIALA , REABILITARE CLADIRE OPERARE SIAMENAJARI EXTERIOARE IN MUN. MEDIAS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: mun. Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se intentioneaza executarea lucrarilor mentionate la cap. II.1.1 pe baza proiectului tehnic de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45231221-0-Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 230, 904.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 130.000 lei, garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Informatii generale despre ofertant
Date despre asociati/subcontractanti si partile indeplinite de acestia
Acordul preliminar de asociere
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 ( ofertanti ) si art. 180 pentru sustinatori
Certificat fiscal care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de stat ( bugetul central si local ) valabile la data deschiderii ofertei
Declaratia privind incadrarea in categoria IMM si anexa
Certificat Constator emis de Oficiul Registrului Comertului , alte documente de inregistrare/atestare valabile la data deschiderii oferteiDeclaratie privind participarea cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 actualizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara
Declaratie privind cifra de afacerisi Informatii privind bilantul contabil aferent anilor 2008 , 2009 si 2010 vizate de emitent sau documentele echivalente acestoraAcces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare peste echivalentul a 2.700.000 lei pentru o perioada de 8 luni incepand cu data depunerii ofertei
Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 14.450.000 lei sau echivalentul in alte monede
Declaratia angajament de sustinere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 contract din ultimii 5 ani + certificatul de buna executie pentru lucrari lucrari similare, valoare minim 7230000 lei sau echivalent alte monede
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Declaratie privind experienta in lucrari similare. Personal principal solicitat : Manager proiect - Inginerconstructor , Coordonator lucrari electromecanice si instalatii -inginermecanic sau instalatii, manager santier -inginer constructor, autorizatie RTE (cel putin in domeniul I )sau echivalent. Personalul principal va avea experienta generala de minim 4 ani.
Lista cu personalul principalpropus , CV-uri, certificate emise de angajatori sau referinte pentru experienta din CV . Pentru personalulangajat al ofertantului se solicita dovezi privind incadrarea in munca a expertilor . Pentru personalul care nu este angajat al ofertantului se solicita declaratii angajament de exclusivitate + disponibilitate. Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune.Cerinte :2 macarale, 2 excavatoare, 4camioane, 2 autobetoniere
Declaratie angajament de sustinere
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului de executie side conducere din ultimii 3 ani. Cerinte : min.30 de persoanede executie calificate in urmatoarele meserii : fierar betonist , dulgher, zidar, instalator termic sanitar si gaze , electrician, lacatus mecanic.
Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va derula o runda electronica cu durata de o zi. Daca dupa etapa electronica primii 2 ofertanti clasati au aceeasi oferta de pret acestia vor reofertala Autorit. C-tanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura 13/2011 , cod SI-TAM-WORKS-RB ? 1P
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2011 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2011 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , reprezentantii O.I. Sibiu, reprezentantii A.M.din MMDD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?, Denumirea proiectului : ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu , program finantat din fonduri comunitare.
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul lucrarilor pentru a evalua costurile aferente pregatirii ofertei si lucrarilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. I.C. Bratianu nr. 1 , jud. Alba, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. (+4) 0258 810 289, Fax:  (+40) 0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TARNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala:  Str. Gravorilor, Nr. 2A , jud. Sibiu, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269-841426, Email:  [email protected], Fax:  0269-834270, Adresa internet (URL):  www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer