Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?CONSTRUIRE CLADIRE P+2E+M CU FUNCTIUNE DE HALA FRIGORIFICA, BIROURI, IMPREJMUIRE, BRANSAMENTE SI AMENAJARE CURTE?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
33.049.718 RON

Castigatorul Licitatiei: SC EREN CONS SRL
Anunt de atribuire numarul 137130/10.11.2012
Informatii anunt de participare asociat 130525
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Keller Steak House srl
Adresa postala: APOLLONIA HIRSCHER 2, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500002, Romania, Punct(e) de contact: ILIESCU OVIDIU, Tel. +40 730131376, In atentia: ILIESCU OVIDIU, Email: [email protected], Fax: +40 268472278, Adresa internet (URL): www.kellersteakhouse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: CAEN 5610 - restaurante
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
?CONSTRUIRE CLADIRE P+2E+M CU FUNCTIUNE DE HALA FRIGORIFICA, BIROURI, IMPREJMUIRE, BRANSAMENTE SI AMENAJARE CURTE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ghimbav - judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Total cantitati lucrari conform Proiect tehnic nr. 43 /2008 realizat de SC KTEH SRL, Principalele lucrari necesare a se executa sunt urmatoarele: conform PT, memorii, caiet de sarcini, antemasuratori, lista echipamente, utilaje tehnologice, dotari, active necorporale si fise tehnice.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213250-0 - Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.2)
42513290-4-Echipament frigorific industrial (Rev.2)
45331231-4-Lucrari de instalare de echipament frigorific (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
33, 049, 718.07RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S129-213906din07.07.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 333 Denumirea: ?CONSTRUIRE CLADIRE P+2E+M CU FUNCTIUNE DE HALA FRIGORIFICA, BIROURI, IMPREJMUIRE, BRANSAMENTE SI AM
V.1) Data atribuirii contractului 17.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC EREN CONS SRL
Adresa postala: BRASOV, STR. CRISAN NR. 7, BL. 24 AP. 8 JUDETUL BRASOV, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500040, Romania, Tel. 0268410960, Fax: 0268315500
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 33069946.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 33049718.07 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari este finantat prin Fonduri Europene (FEDR), POR 2007-2013 Axa prioritara 4, DMI 4.1
VI.2) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului se va face la ora 10 in ziua 10 si in ziua 20 raportate la data publicarii anuntului de participare (in cazul in care aceste zile nu sunt zile lucratoare, zilele pentru vizitarea amplasamentului se considera zilele lucratoareimediat urmatoare). In cazul in care ofertantul nu participa la vizitarea amplasamentului si nu sesizeaza eventualele neconcordante care ar putea aparea intre documentatia depusa in SEAP si situatia existenta pe teren, isi asuma toate riscurile ce decurg din acest fapt. Acest lucru nu-l exonereza pe ofertant de obligatiile pe care si le asuma prin prezentul contract.Daca in urma aplicarii criteriilor de atribuire mai multi ofertanti au obtinut punctaje egale clasandu-se pe primul loc, departajarea se va face in functie depretul ofertei. Daca si pretul ofertat este egal se va solicitapentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai mic.Incheierea contractului-In cazul in care Aut. contr. nu poate incheia contractul cu ofertantul castigator, datorita unei sit. de forta majora sau imposibilitate fortuita de a executa contractul, atunci acesta are posibilitatea sa declare castigatoare oferta de pe locul 2 daca aceasta exista si este admisibila. In caz contrar se anuleaza procedura de atribuire.-In nici un caz Autoritatea Contr. nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar daca Autoritatea Contr. a fost notificata in prealabil in acest sens.Autoritatea Contr.va incheia Contractulin perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art 205 din OUG nr. 34/ 2006.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Keller Steak House SRL
Adresa postala: APOLLONIA HIRSCHER 2, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500002, Romania, Tel. +40 730131376, Email: [email protected], Fax: +40 268472278, Adresa internet (URL): www.kellersteakhouse.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2012 18:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer