Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE COMPLEX AGROALIMENTAR - PROGRESUL


Anunt de participare numarul 96467/19.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de Administrare a Pietelor Sector 4
Adresa postala: Sos. Giurgiului nr. 107, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Florescu, Tel.021.450.25.43, Email: [email protected], Fax: 021.451.16.99, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE COMPLEX AGROALIMENTAR - PROGRESUL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sos. Giurgiului nr. 88-90 intersectie cu str. Verigei, sector 4 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui complex agroalimentar P + 1, parcare aferenta etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213100-4 - Lucrari de constructii de cladiri comerciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract executie lucrari de constructii de cladiri comerciale
Valoarea estimata fara TVA: 2, 941, 176.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu - plata se va efectua in cont de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea (formularul 1)- certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice (original sau copie legalizata emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii) ;
- certificat privind impozite si taxe locale eliberat de Directia Generala de Taxe si Impozite Locale (original sau copie legalizata emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii)- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii) ;
-Certificat unic de inregistrare in copie;
- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul). Conform art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de 50% reducere pentru garantia de participare, respectiv de buna executie cerute in cadrul procedurilor de achizitii publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale (Formular nr. 2)- bilant contabil la 31.12.2009 vizat de MFP;
- scrisoare de bonitate bancara din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie minim 1.200.000 Euro(600.000 Euro pentru IMM);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate pe ultimii 5 (cinci) ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari (Formular nr. 4);
- experienta similara (Formular nr. 9)- documente emise de organisme acreditate pentru confirmarea sistemului de management al calitatii (ISO 9001/2008), sistemului de management al mediului (ISO 14001/2004), sistem al sanatatii si securitatii ocupationale (OHSAS 18001/2008), sistem de management al responsabilitatii sociale (SA 8000/2008) - sau echivalente in domeniu executiei constructii civile si industriale;
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular nr. 6) ;
-informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular nr. 3)- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari (Formularul nr. 5).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
operatorul economic va prezenta 2 contracte a caror obiect sa fie similar cu cel al prezentei proceduri si a caror valoare insumata sa fie minim 500.000 Euro; dotari minime: 1 buc. Macara 8, 5 tone, 1 buc. Platforma ridicatoare cu brat (prezentareade acte doveditoare pentru detinere);
- Cerinte minime: RTE atestat MLPAT, un electrician atestat ANRE gradul II B si un sudor autorizat ISCIR(se vor prezenta contractele de munca sau colaborare) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie
30%
Descriere:
3.
Garantia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 09:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.04.021.310.46.41, Fax: 04.021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este 5 zilede la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC, RESURSE UMANE, SALARIZARE
Adresa postala: Soseaua Giurgiului nr.107, Sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040657, Romania, Tel.021.450.25.43, Fax: 021.451.16.99, Adresa internet (URL): www.daps4.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer