Licitatie Publica - Construire Complex Sportiv Scolar Sala de sport multifunctionala, bazin de inot si Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Cluj
Anunt de participare numarul 109102/08.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CLUJ
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE NUMARUL 4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400192, Romania, Punct(e) de contact: Gina ROSESCU, Tel. 0264.594.672, Email: [email protected], Fax: 0264.592.832, Adresa internet (URL): inspectorat, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire Complex Sportiv Scolar Sala de sport multifunctionala, bazin de inot si Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.42, Cluj Napoca, jud Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de construire a Complexului Sportiv Scolar Sala de sport multifunctionala, bazin de inot si Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de construire Complex Sportiv Scolar Sala de sport multifunctionala, bazin de inot si Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Cluj
Valoarea estimata fara TVA: 22, 822, 913RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 440.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Informatii generaleDeclaratie pe propria raspundere privind date despre asociere/ societatea mixta/consortiu.
Imputernicirea notariala, privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului ( daca este cazul).
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.181.
Certificat de atestare fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale.
Cazier fiscal / certificat echivalent pentru persoane juridice straine .
Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine.
Certificat de inmatriculare (CUI).
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008 si 2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009)vizate si inregistrate de organele competente.
Informatii generale.
Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind indicatorul economic de Lichiditate Generala la data de 31.12.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care operatorul economic este desemnat castigator al procedurii, se obliga ca pana la semnarea contractului, sa incheieo polita de asigurare a lucrarilorpe care urmeaza sa le execute, in favoarea autoritatii contractante, valabila pe toata durata de executie a lucrarilor (conform ofertei depuse) si in suma egala cu valoarea contractului. In cazul in care operatorul economic desemnat castigator al procedurii nu va prezenta inainte de semnarea contractului polita de asigurare in forma ceruta mai sus, atribuirea contractuluise face catre operatorul economic situat pe locul al doilea, in aceleasi conditii (in baza art. 204 (1/\ 1) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare).Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 45.600.000, 00 lei.Rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2007, 2008si 2009)sa fie pozitive.Declaratie pe propria raspundere din care reiese ca ofertantii nu au datorii, debite rezultate din contracte anterioare.Nivelul minim impus pentru Indicatorul economic Lichiditate generala este de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerificatului ISO 9001 sau alte documente echivalente, pentru lucrarile ofertate.Certificat ISO 14001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent.
Certificatul OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, sau echivalent.Experienta similara in executie va fi dovedita prin realizarea de lucrari de constructii civile, de complexitate si amploare similare.Experienta similara va fi atestata prin copii dupa: certificatul de receptie la terminarea lucrarilor, copie dupa contract, recomandare din partea clientului.
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si recomandari de la beneficiari.
Experienta similara.
Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului.
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la minim echipamentele si utilajele : Schele 1000 mp, Camioane 5-20 to 1 buc, Boburi Elevatoare 2 buc, Pompe pentru sape 2 buc, Macara 1 buc.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Date de recunoastere subcontractant.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
Daca o asociere de operatori depune o oferta comuna, aceasta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere, declaratie pe propria raspundere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Declaratie pe propria raspundere, prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul asocierii, nivelurile minime impuse referitoare ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 pentru lucrari de constructii trebuie sa fie indeplinite de catre membri asocierii.Pentru recomandari, se va lua in considerarecalificativele "foarte bine".Valoarea de contract a experientei similare este necesara a fi de minim 20.000.000 lei. Se vor prezenta unul sau maxim trei contracte care s-au finalizat in aceiasi perioada de timp, a carui/ caror valoare sa fie de minim 20.000.000 lei. In cazul in care operatorul economic va prezenta doua sau trei contracte, pentru demonstrarea experientei similare, acesta va arata ca lucrarile s-au executat concomitent, in acelasi interval de timp, luand ca perioada de referinta durata cea mai mare a unuia dintre contractele depuse.Cerinta pentru cei 6 specialisti: -Manager de Proiect sau similar -copii diplome studii superioare de lunga durata, copie atestate sau copii diplome manager proiect, copii contracte de munca sau echivalent, CV.Manager pentru asigurarea calitatii -copii diplome studii superioare de lunga durata, copie atestate sau copii diplome manager proiect, copii contracte de munca sau echivalentul, CV.-Sef de santier (inginer constructii sau echivalentul acestei specializari)cu experienta specifica de minim 5 ani - copii diplome studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Constructii (sau echivalentul acesteia), copii contract de munca, CV.-Responsabil tehnic cu executia lucrari civile cu experienta specifica minim 7 ani.-Inginer instalatii sanitare, termice, electrice, gaz, cu experienta specifica de minim 5 ani- CV-uri pentru personalul care sa acopere ca si arie de pregatire specialitatile de instalatii prevazute mai sus.-Responsabil SSM cu experienta in domeniulcoordonarii SSM a lucrarilor de constructii deminim 2 ani.Pentru cei 3 specialisti (responsabil tehnic, inginer, responsabil SSM), - copii diplome studii superioare de lunga durata, copii atestate/ autorizatii in termen de valabilitate, copii contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte prestari servicii/conventii civile siCV-uri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
OUG34/2006 art83 alin3, art.89 alin6, Ord.51/2009, L500/2002 Neincheierea contractului in anul financiar 2010, conduce la nerealizarea inv. prevazute in Lista de inv, aprobate de catre MECTS/2010.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Prioritizare descrescatoare, in functie de media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul organizarii executiei lucrarilor
25%
Descriere: Planul organizarii executiei lucrarilor
3.
Punctajul timp
5%
Descriere: Punctajul timp
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2010 09:00
Locul: Inspectoratul Scolar Judetean Cluj - Cluj Napoca, Piata Stefan cel Mare nr.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutioare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de contencios de pe langa Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264504300, Email: [email protected], Fax: 0264539866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr.4, Localitatea: Cluj Npoca, Cod postal: 400192, Romania, Tel. 0264594672, Email: [email protected], Fax: 0264592832, Adresa internet (URL): www.isjcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 13:56