Licitatie Publica - CONSTRUIRE CORP NOU CU DESTINATIA DE GRADINITA IN INCINTA GRADINITEI NR 154, CORPUL DIN ALEEA BARAJUL UZULUI NR. 9
Anunt de participare numarul 15403/22.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRADINITA NR. 154
Adresa postala: Bulevardul Basarabia Nr. 50, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032795, Romania, Punct(e) de contact: ELENA BENTU, Tel.3400130, Email: [email protected], Fax: 3400130
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA SECTORULUI 3 - DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR. 34, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030964, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVATAMANT CULTURA, Tel.0213260427, In atentia: DIRECTOR, TARNA GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0213260427
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA SECTORULUI 3 - REGISTRATURA GENERALA
Adresa postala: STR PARFUMULUI NR. 2-4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVATAMANT CULTURA, Tel.0213260427, In atentia: DIRECTOR, GHEORGHE TARNA, Email: [email protected], Fax: 0213260427
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE CORP NOU CU DESTINATIA DE GRADINITA IN INCINTA GRADINITEI NR 154, CORPUL DIN ALEEA BARAJUL UZULUI NR. 9
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: GRADINITA NR 154, CORPUL DIN ALEEA BARAJUL UZULUI NR 9, SECTOR 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
construire corp nou cu destinatia de gradinita cu S+P+1 formata din 6 grupe, sala de sport, anexe, grupuri sanitare, sala de calculatoare, sala pictura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: 4, 336, 256RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea isi rezerva dreptul de a opta pt achizit lucrari sim, conf art 122 lit j din OUG 34.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 51601, 41 ron si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181, certificate de atestare fiscala original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii, certificat constatator original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data depunerii, certificat de inregistrare copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anul 2006 la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente, cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, 15.000.000 RON, fisa de informatii generala, experienta similara 1.300.000 RON,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
resurse umane, informatii referitoare la subcontractanti, istoricul litigiilor, standarde de asigurare a calitatii, planul de control de calitate, verificat si avizat de MLPTL, resurse tehnice, prezentarea certificatului de management de mediu, prezentarea certificatului de management de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2007 13:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS OLTENITEI NR. 107-111, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213321175, Fax: 02133221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTORULUI 3 - DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR. 34, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030964, Romania, Tel.0213260427, Email: [email protected], Fax: 0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2007 17:08