Licitatie Publica - Construire corp nou de gradinita in incinta Scolii Nr 89, unitate de invatamant ce apartine de Centrul Bugetar Liceul Teoretic Decebal
Anunt de participare numarul 85393/27.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL BILINGV DECEBAL
Adresa postala: B-dul Energeticienilor Nr 9-11 Sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 75500, Romania, Punct(e) de contact: Nagy Mihaela, Tel.3260427, In atentia: Directia Invatamant Cultura, Email: [email protected], Fax: 3260427, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire corp nou de gradinita in incinta Scolii Nr 89, unitate de invatamant ce apartine de Centrul Bugetar Liceul Teoretic Decebal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala Nr 89, Str Firidei Nr 2 Sector 3 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire corp nou de gradinita in incinta Scolii Nr 89, unitate de invatamant ce apartine de Centrul Bugetar Liceul Teoretic Decebal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire corp nou de gradinita in incinta Scolii Nr 89, unitate de invatamant ce apartine de Centrul Bugetar Liceul Teoretic Decebal
Valoarea estimata fara TVA: 3, 474, 789.92RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cf prevederilor Art 122 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 69000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social in copie legalizata la notariatsau originalin termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica; - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie legalizata la notariat sau original in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica; - Certificat constatator obiect de activitate (cod CAEN) eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (original sau copie legalizata la notariat); - Autorizatie de functionare/altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii plicurilor, in original sau copie legalizata la notariat; - Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal in copie xerox scris conform cu originalul; cf fisa de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru exercitiul financiar din anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente, in copie legalizata la notariat; declaratii privindcifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (6, 602, 100.84 lei fara TVA, echivalent a1, 565, 480.48 EURO - la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 19/08/2009 :1 EURO =4, 2173 lei; cf fisa date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil pentru exercitiul financiar din anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente, in copie legalizata la notariat; declaratii privindcifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (6, 602, 100.84 lei fara TVA, echivalent a1, 565, 480.48 EURO - la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 19/08/2009 :1 EURO =4, 2173 lei; cf fisa date
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-FISA DE INFORMATII GENERALE; -OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE;
- O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
- EXPERIENTA SIMILARA- Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unuicontract de lucrari de natura similara ( cod CPV 45214100-1) avand o valoare mai mare sau egalade 3, 474, 000.00 lei fara TVA, echivalent a 823, 749.79 EURO (la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 19/08/2009 :1 EURO =4, 2173 lei;
-RESURSE UMANE SI STRUCTURA MANAGEMENTULUI;
-INFORMATII PRIVIND MASURILE DE PROTECTIE A MUNCII;
- INFORMATII PRIVIND DOTARILE SPECIFICE;
-Informatii privind standarde de asigurare a calitatii-Prezentare act doveditor din care sa reiasa ca operatorul economic este certificat pentru SISTEMUL DE MANAGEMENT DE CALITATE Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii al firmelor ofertante;
-Informatii privind standarde de protectie a mediului-Prezentare act doveditor din care sa reiasa ca operatorul economic este certificat pentru SISTEMUL DE MANAGEMENT DE MEDIU
Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante;
-Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca -Prezentare act doveditor din care sa reiasa ca operatorul economic este certificat pentru SISTEMUL DE MANAGEMENT DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA.
Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management de securitate si sanatate in munca al firmelor ofertante, asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-FISA DE INFORMATII GENERALE; -OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE;
- O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
- EXPERIENTA SIMILARA- Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unuicontract de lucrari de natura similara ( cod CPV 45214100-1) avand o valoare mai mare sau egalade 3, 474, 000.00 lei fara TVA, echivalent a 823, 749.79 EURO (la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 19/08/2009 :1 EURO =4, 2173 lei;
-RESURSE UMANE SI STRUCTURA MANAGEMENTULUI;
-INFORMATII PRIVIND MASURILE DE PROTECTIE A MUNCII;
- INFORMATII PRIVIND DOTARILE SPECIFICE;
-Informatii privind standarde de asigurare a calitatii-Prezentare act doveditor din care sa reiasa ca operatorul economic este certificat pentru SISTEMUL DE MANAGEMENT DE CALITATE Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii al firmelor ofertante;
-Informatii privind standarde de protectie a mediului-Prezentare act doveditor din care sa reiasa ca operatorul economic este certificat pentru SISTEMUL DE MANAGEMENT DE MEDIUOfertantul trebuie sa prezinte documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante;
-Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca -Prezentare act doveditor din care sa reiasa ca operatorul economic este certificat pentru SISTEMUL DE MANAGEMENT DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management de securitate si sanatate in munca al firmelor ofertante, asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
propunere tehnica
30%
Descriere:
3.
termen de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 11:00
Locul: PRIMARIA SECTOR 3, STR PARFUMULUI NR 2-4, SECTOR 3, BUCURESTI SALA DE CONSIULIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIU NATIONAL AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVOPOLEOS NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL IDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3- DIRECTIA INVATAMANT CULTURA- SERVICIUL INVATAMANT
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR 34, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030691, Romania, Tel.0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 11:18