Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE CORP SCOALA CU 10 SALII DE CLASE - LICEUL TEORETIC OCTAVIAN GOGA HUEDIN


Anunt de participare numarul 29612/27.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULHUEDIN
Adresa postala: Str. Horea Nr. 1, Localitatea: Huedin, Cod postal: 405400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN CZONDI, Tel.0264/351548, Email: [email protected], Fax: 0264/351564, Adresa internet (URL): www.primariahuedin.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE CORP SCOALA CU 10 SALII DE CLASE - LICEUL TEORETIC OCTAVIAN GOGA HUEDIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: HUEDIN, STRADA PIATA VICTORIEI NR 11
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CAP.1 CHELT. PT. OBTINEREA SI AMENAJAREA TERENULUI.CAP.2 CHELT. PT. ASIGURAREA UTILITATILOR NESESARE OBIECTIVULUICAP.3 CHELT. PT. INVESTITIA DE BAZA A LUCRARII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONTRUCTII SI INSTALATII
Valoarea estimata fara TVA: 1, 676, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 12000 LEI, SE CONSTITUIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA CARE SE PREZINTA IN ORIGINAL IN CUANTUMUL SI PENTRU PERIOADA PREVAZUTA MAI SUS
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SITUATIA PERSONALA A OPERATORILOR ECONOMICI, INCLUSIV CERINTELE REFERITOARE LA INSCRIEREA IN REGISTRUL COMERTULUI SAU AL PROFESIEI.INFORMATII SI FORMALITATI NESESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE.CRITERII DE CALIFICARE PRIVIND SITUATIE PERSONALA A OPERATORILOR ECONOMICI CARE POT ATRAGE DUPA SINE EXCLUDEREA ACESTORA DIN URMA; VA FI EXCLUS DIN PROCEDURA OFERTANTUL CARE SE AFLA IN ORICARE DIN SITUATIILE PREVAZUTE PREVAZUTE IN ART. 180 SI ART. 181 DIN O.G. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. BILANTUL CONTABIL2. INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERII3. SOLVABILITATE PATRIMONIALA4. LICHIDITATE GENERALA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. CERINTA MINIMA ANUL 2005-20062. REALIZAREA UNEI CIFRE MEDII ANUALE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI EGALA SAU MAI MARE DECIT O VALOARE MINIMA IMPUSA DE 5000000 LEI3. CERINTA MINIMA: MINIM 30%4. CERINTA MINIMA: MINIM 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LISTA CU PRINCIPALELE LUCRARII IN ULTIMI 3 ANI2. LISTA DE EXPERIENTA SIMILARA3. DECLARATIE PRIVIND DOTAREA CU ECHIPAMENTE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. COMPLETARE FORMULAR DIN SECTIUNEA FORMULARE 2. INCHEIEREA SI INDEPLINIREA IN ULTIMII 5 ANI CEL PUTIN UNEI LUCRARI SIMILARE, CU O VALOARE CUMULATA, EGALA SAU MAI MARE DECIT VALOAREA MINIMA IMPUSA: 1676300 LEI (FARA TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE VA FACE NUMERAR LA CASERIA AUTORITATII CONTRACATANTE SAU ORDIN DE PLATA IN CONTUL NR. RO61TREZ22121180250XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA HUEDIN.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 11:30
Locul: PRIMARIA ORAS HUEDIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVOPOLEUS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: STRADA STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORAS HUEDIN
Adresa postala: STR. HOREA NR. 1, Localitatea: HUEDIN, Cod postal: 405400, Romania, Tel.0264-351548, Email: [email protected], Fax: 0264-351564, Adresa internet (URL): www.primariahuedin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2007 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer