Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire, dotare Complex Balnear si executare foraj ape minerale loc. Praid jud. Harghita


Anunt de participare numarul 79608/08.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Praid (Consiliul Local Praid)
Adresa postala: 537240 Praid, nr. 394, jud. Harghita, Localitatea: Praid, Cod postal: 537240, Romania, Punct(e) de contact: adresa sus mentionat, Tel.0266.240.174, In atentia: Ambrus Sandor, Email: [email protected], Fax: 0266.240.175, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire, dotare Complex Balnear si executare foraj ape minerale loc. Praid jud. Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Praid
Sat Praid
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari conform caietului de sarcini, descrierii si listei de cantitai din PT anexa la documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212172-2 - Lucrari de constructii de centre de recreere (Rev.2)
45255500-4-Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini si cantitati de lucrari din proiectul tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 9, 128, 972.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare. Valoarea garantiei este de 160.000 lei.Garantie de buna executie exprimat procentual este de 7% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat prin HG 426/2009 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea
Declaratia privind neincadrarea in art. 181
Prezentare indeplinirea obligatiilor fiscale: Cerinta obligatorie : prezentareformulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor
Certificate de atestare fiscala privindindeplinirea obligatiilor fata de:
- Bugetul de stat (bugetul consolidat)
- Bugetul local
Pentru persoanele straine document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective, in traducere legalizataPersoane juridice/fizice romane
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabil la data deschiderii ofertelor(emise cu maxim 30 zile inainte)
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabil la data deschiderii ofertelor in traducere autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara
Bilant contabil
Informatii privind cifra de afaceriSolvabilitate patrimoniala
Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Scrisoare de bonitate bancara: Se solicita prezentarea unui angajament ferm din partea unei banci, propriu lucrarii supusa licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant are asigurate resursele financiare in vederea sustinerii executiei lucrarilor pentru o perioada de 4 luni, oricand in perioada de executie ofertata de aceasta daca primeste solicitare in acest sens de autoritatea contractanta, prin acces la lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare decat valoarea de 3.000.000 lei echivalent, independent de angajamentele pentru alte contracte.Cerinta minima: prezentarea in copie a bilantului legal inregistrat peanii de referinta 2006, 2007 si 2008 inextrasConditie obligatorie : bilant pozitiv pe fiecare an(active circulante nete un numar pozitiv)Cerinta minima : completare formular anexat INFORMATII GENERALE. Valoarea minima impusa: cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani in lei, minim 27.000.000, 00 lei.Cerinta minima : nivelul minim impus: 30%Cerinta minima : nivelul minim impus: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani
Lista de experienta similara
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalati
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Informatii privind subcontractanti
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se SOLICITA completarea formularului anexa sitabelul anexa al acestuia.Cerinta minima: completare formular anexa EXPERIENTA SIMILARA. Se stabileste ca limita minima impusa realizarea unui numar de 2 lucrari similareca natura si complexitate(baza de tratament, piscine, bazine inot) in ultimii 5 ani, din care cel putina unui contract similar in valoare minima de 2.700.000, 00 lei.Nu se accepta lucraride consolidari, reparatii.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiCompletarea si prezentarea formularului anexa Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, pe ultimele 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului-Formular anexaLista cuprinzand subcontractantii. Se va prezenta lista subcontractantilor (Formular anexa) si acordul de subcontractare (Formular anexa).Subcontractantii nu prezinta documente de calificare, intreaga responsabilitate revenind contractantului.Se desemneaza liderul asociatiei.Se completeaza formularul model Acord de asociere.In cazul castigarii, inainte de semnarea contractului, se solicita legalizarea asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Punctajul financiar
60%
150
Descriere: conform fisa de date
2.
Punctaj tehnic
40%
100
Descriere: conform fisa de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2009 18:00
Locul: accesare SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Tg Mures
Adresa postala: str. Justitiei, nr.1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265263694, Email: [email protected], Fax: 0265169199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC si autoritatea contractanta in termen de 5 zile de la primirea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Praid
Adresa postala: str. Principala, nr.394, Localitatea: Praid, Cod postal: 537240, Romania, Tel.0266240174, Email: [email protected], Fax: 0266240175
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2009 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer