Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire drum forestier Danesti, Varkapu si Raczkebel jud. Harghita


Anunt de participare numarul 44594/25.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Danesti (Comuna Danesti - Consiliul Local)
Adresa postala: Str.Principala nr. 781 Danesti - Jud.Harghita, Localitatea: Danesti, Cod postal: 537070, Romania, Punct(e) de contact: Angyalka Klara Ambrus, Tel.0266-327011, In atentia: Marton Stefan, Email: [email protected], Fax: 0266-327011
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: - Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire drum forestier Danesti, Varkapu si Raczkebel jud. Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA DANESTI, JUDETUL HARGHITA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire drum forestier Danesti, Varkapu si Raczkebel jud. Harghita, lung. 7, 2 km. Faza I Proiectare (PT, DE, CS, asist. tehn. proiectant pe parcurs implem. proiect) si Faza II Executie (lucr. de amenaj. teren, protectie mediu, constructie drum) Op. econ. vor depune o sg oferta pt ambele faze.74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungimea totala pentru modernizarea drumului este 72000 m drum forestier. Valoare estimata fara T.V.A.: -PROIECTARE: 66.500 lei -EXCUTIE: 1.709.800 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 776, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20.000 RON Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, prin retineri succesive din valoarea facturilor partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL SAPARD MASURA 3.5 DRUMURI FORESTIERE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare sau asociere (cu obligatia de legalizare ulterior) pentru depunere de oferte comune conform art. 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl. eligib. 2. Decl. neincadr. in prev. art. 181. 3. Certif. atest. fiscala priv. indepl. Oblig. exigibile de plata a imp. si taxelor catre bug. de stat si local 4. Certif. const. emis de ORC, statut si actele adit., contr. de soc. la zi. (part./subcontr.) 5. Doc. care dov. forma de inreg./atestare 6. Formular 12 C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. copii bilant contab. auditate din ultimii 3 ani, inreg. si vizate de org. competente 2. cifra de af si media lor pe ultimii 3 ani 3. identif. financ. pentru fiec. banca la care ofertantul are cont 4. Solvabilitate patrimoniala 5. Lichiditate gen. 6. Bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. profitul net 2006 pozitiv 2. media C.A ultimii 3 ani minim 5.100.000 lei pt constructor si de 100.000 lei pt proiectant 3. solvabil.patrim.>30% 4. lichidit. gen.>100% 5. Bonitate bancara, dov. prin scris. banc. in orig., intr-o val. care sa asig. sust. financ. a lucr. intr-un procent de minim 35% din val. ofertei, in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. 3 lucr. de acelasi tip in val min. de 510.000 lei fiec. ptr constructor si a cel putin un contr. similar in val. min de 16.000 lei pt proiectant. 2. sef de santier specializ. drumuri si poduri cu min. 6 ani vech., care sa fie prev. prin contr. de munca, dipl, , CV, referinte cu lucr. simil.; un respons. tehn. cu exec. atestat in dom. lucrar.; expertii cheie care elab. docum. de proiectare: exper. gen. in proiectare min. 3 ani si exper. specif.: min. 3 proiecte simil. elabor..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. C3.50401372100018/06.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria Primariei Comunei Danesti, sau prin OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2008 13:00
Locul: Primaria Comunei Danesti, str. Principala Nr. 781, comuna Danesti, jud. Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CRPDRP va delega un observator fara drept de vot. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor, in baza art. 33, alin. a) din HG 925/2006., observator UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL SAPARD - Masura 3.5 "Silvicultura - Drumuri forestiere"
VI.3) Alte informatii
o vizita pe teren va fi organizata pe data de 18.03.2008 ora 12.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Localitatea Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 02131047641 , , Fax.02131047642, e-mail: [email protected] , pagina web: www.cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131047641, Email: [email protected], Fax: 02131047642, Adresa internet (URL): web: www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures
Adresa postala: Str.Bolyai 30, Targu Mures, 540067, judetul Mures Tel./fax 0265/269199 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540067 , Romania , Tel.0265/269199 , Fax: 0265/269199, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265/269199, Fax: 0265/269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului autoritatii contractante invocat ca nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL DANESTI
Adresa postala: str. Principala Nr. 781, comuna Danesti Jud. Harghita , Localitatea: Danesti , Cod postal: 537070 , Romania , Tel.0266327011 , Email: [email protected] , Fax: 0266327011, Localitatea: Danesti, Cod postal: 537070, Romania, Tel.0266327011, Email: [email protected], Fax: 0266327011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2008 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer