Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE DRUM FORESTIER HOBITA COMUNA SARMIZEGETUSA, JUDETUL HUNEDOARA


Anunt de participare numarul 20840/26.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SARMIZEGETUSA
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 4, Localitatea: Sarmizegetusa, Cod postal: 337415, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN JURJ, Tel.0254776510, Email: [email protected], Fax: 0254776552
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE DRUM FORESTIER HOBITA COMUNA SARMIZEGETUSA, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sarmizegetusa, Judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 - Servicii de proiectare: Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului Lotul 2 - Executie de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Servicii de proiectare: = 130410 RON (fara TVA) Lotul 2 - Executie de lucrari: = 3260270 RON (fara TVA)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 390, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 60000 ron, garantia de buna executie :5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform procedurilor aplicate prin Programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In caz de asociere, se vor preciza partile fiecarui asociat.In caz de subcontractare ofertantul castigator va prezenta in oferta contractele incheiate cu subcontractantii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata de executie si finalizare a contractului este pana la data de 1 septembrie 2008, termen maxim aprobat de A.P.D.R.P.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente; Statutul si contractul de societate, actele aditionale ale statutului de societate. Ofertantul, si/sau subcontractantii/partenerii, trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari. Trebuie sa prezinte certificatul de atestare profesinala eliberat de A.P.D.P.R
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10.000.000 RON (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant); Profitului net, conform ultimului bilant contabil anual avizat, trebuie sa fie pozitiv; Bilanturi contabile avizate pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual avizat sa fie peste procentul de 100%; Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant contabil anual sa fie peste procentul de 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru asocieri - cel putin un membru sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 5 lucrari similare in ultimii 5 ani. Un singur ofertant - cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante Ordin de plata in contul Consiliului Local Sarmizegetusa,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2007 12:00
Locul: La sediul Consiliului Local al Comunei Sarmizegetusa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati in comisie, ofertantii sau imputerniciti ai acestora, observatori delegati de organele abilitate in baza art.33, alin.2 din HG nr 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul SAPARD, Masura 3.5, Submasura "Drumuri forestiere", in baza contractului de finantare C 3.50401352200017
VI.3) Alte informatii
Se va organiza o vizita obligatorie pe teren la 18 zile dupa aparitia anuntului de participare in SEAP, ora 11, 00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt prevazute in OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Sarmizegetusa
Adresa postala: Str. Principala nr. 4, Localitatea: Sarmizegetusa, Cod postal: 337415, Romania, Tel.0254/776510, Fax: 0254/776552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 21:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer