Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "CONSTRUIRE DRUM FORESTIER" ZINU - BANCU MAGURA ILVEI


Anunt de participare numarul 44049/20.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MAGURA ILVEI
Adresa postala: MAGURA ILVEI NR.380, Localitatea: Magura Ilvei, Cod postal: 427145, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE STRETEA, Tel.0263375865, Email: [email protected], Fax: 0263375711
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"CONSTRUIRE DRUM FORESTIER" ZINU - BANCU MAGURA ILVEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA MAGURA ILVEI, JUDETUL BISTRITA-NASAUD, in extravilanul comunei SANT, judetul BISTRITA-NASAUD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIREA UNUI DRUM FORESTIER in termen de 5 cinci luni de la emiterea urdinului administrativ de incepere a lucrarilor, dar nu mai tarziu de 10.09.2008, pe raza administrativa a comunei SANT, judetul Bistrita-Nasaud, cu lungimea de aproximativ 2, 6 km, parte carosabila de 3, 5 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUIREA UNUI DRUM FORESTIER in termen de 5 cinci luni de la emiterea urdinului administrativ de incepere a lucrarilor, dar nu mai tarziu de 10.09.2008, pe raza administrativa a comunei SANT, judetul Bistrita-Nasaud, cu lungimea de aproximativ 2, 6 km, parte carosabila de 3, 5 ml
Valoarea estimata fara TVA: 1, 953, 678RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucr.diverse neprev.se neg.dir.cu ofertantul castigator fara public.anunt particip. Actualiz.pret.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 5 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.04.2008 pana la 10.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 20.000 Ron garantie buna executie 10% din val. contractului, fara TVA.Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia constituie 50 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE sau SUBCONTRACTARE daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Un ofertant participa, cu o singura oferta.2. Depunerea cu mai mult de o oferta de catre un ofertant, conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta.Ofertele depuse de companii care sunt parteneri trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta cuprinde toate informatiile solicitate pentru fiecare partener precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta se semneaza intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri e numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract.d) Oferta include un acord de asociere prin care se statueaza ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator.e) Toti partenerii raman in aceasta forma asociativa pe toata durata contractului.f) Structura societatii mixte/ consortiului/asocierii nu se modificaCompletarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 Declaratie privind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani2. Scrisoare de bonitate bancara;3. Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata (contract de credit sau scrisoare de confort);4. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 4.000.000 ron (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);5. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.6. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte (Formular nr. 20).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatoriu1.Asociatii trebuie sa fi realizat lucrari similare (un membru) si toti membrii impreuna sa fi executat lucrari similare in ultimii 5 ani cu acelasi cod CPV;2.Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi realizat lucrari similare in ultimii 5 ani cu acelasi cod CPV.3.Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator;4.Sistemul propus de management a calitatii pentru asigurarea succesului deplin al lucrarilor sa fie conform(e) standardelor SR EN ISO, este necesar ca documentele principale ale sistemului propus de asigurare a calitatii sa fie avizate de catre specialisti sau organisme agreate de MLPAT. Certificatul privind managementul calitatii trebuie sa fie in termenul de valabilitate pe durata proiectului.5.Graficul de realizare a lucrarii sa fie unul realist6.Persoanele cu functii de conducere implicate in executia lucrarilor (seful de santier, responsabilul tehnic cu executia, responsabilul CQ) trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta in lucrari de infrastructura si sa probeze calificarile necesare prin diplome, CV-uri, copii carti de munca.7.Personalul destinat executiei lucrarii trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure exec.lucrarii.Specificatii tehnice vizeaza conformitatea ofertei cu prevederile proiectului tehnicValoarea ofertei nu poate depasi suma maxima (1.953.678 lei)Neconformitatea fiecarui criteriu reprezinta motiv de excludere a ofertelor in etapa de evaluare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 3.50401360600012/30.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau chitanta la sediul autoritatii contractatante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.05.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2008 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL MAGURA ILVEI comuna Magura Ilvei nr.380, judetul Bistrita-Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor si reprezentantul CRPDRP Satu Mare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania Tel.(+4) 021 310.46.41 , Email: [email protected] , Fax: (+4) 021 310.46.42, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 1, , Localitatea: CLUJ-NAPOCA , Cod postal: 400133 , Romania , Tel.0264-431.063 , Email: [email protected] , Fax: 0264-593.866, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431.063, Email: [email protected], Fax: 0264-593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art., 256, 270, 271, 272 din OUG 34&
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Magura Ilvei - secretar tel.0724395171
Adresa postala: Magura Ilvei nr.380, judetul Bistrita-Nasaud, Localitatea: MAGURA ILVEI, Cod postal: 427145, Romania, Tel.0263-375711, Email: [email protected], Fax: 0263-375711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer