Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire (executie si proiectare) Scoala de Arte si Meserii in localitatea Puiesti, comuna Puiesti


Anunt de participare numarul 40415/10.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PUIESTI (PRIMARIA COMUNEI PUIESTI VASLUI)
Adresa postala: Localitate Puiesti, comuna Puiesti, judetul Vaslui, Localitatea: Puiesti, Cod postal: 737425, Romania, Punct(e) de contact: primar Vieru Vasile, Tel.0235427600, Fax: 0235427630, Adresa internet (URL): www.primariapuiesti.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Comunei Puiesti
Adresa postala: Localitatea Puiesti, comuna Puiesti, judetul Vaslui, Localitatea: Puiesti, Cod postal: 737425, Romania, Punct(e) de contact: primar Vieru Vasile, Tel.0235427600, Fax: 0235427630, Adresa internet (URL): www.primariapuiesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire (executie si proiectare) Scoala de Arte si Meserii in localitatea Puiesti, comuna Puiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Puiesti, comuna Puiesti, judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire (executie si proiectare) Scoala de Arte si Meserii in localitatea Puiesti, comuna Puiesti, judetul Vaslui, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 507, 175RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 90.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii provind eligibilitatea : ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 A
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta : ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12B
Certificatele constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si asigurare de aciidente de munca si boli profesionale.
Certificat constatator emis de ORC.
Cerintele sunt prezentate in fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara - solicitat
Obligatii contractuale - solicitat
Bilant contabil - solicitat
Informatii privind cifra de afaceri - solicitat
Solvabilitate patrimoniala : (capital propriu/total pasivx100) - nesolicitat
Lichiditate generala (active circulante/datorii curentex100)-nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil pentru 2004, 2005, 2006Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006). Cifra de afaceri anuala minim 4.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica - solicitat
Fisa experienta similara-solicitat
Recomandare - solicitat
Istaricul litigiilor - nesolicitat
Informatii privind dotarile specifice - solicitat
Resurse umane - solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. Se va completa Formularul 12.F din Sectiunea III.Experienta in lucrari similare - Se va prezenta Fisa de informatii privind experianta similara (Formularul B.3) pentru contracte similare indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 5 ani. Utilaje din dotare (conform Formularului 12.H din Sectiunea III). Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal. Ofertantul - liderul Asociatiei va compleata lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12.G din Sectiunea III). Documentele emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma existenta sistemelor de management al calitatii, de mediu si de securitatea muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
76%
Descriere:
2.
Timp executie
24%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.12.2007 10:00
Locul: Primaria comunei Puiesti, loc.Puiesti, com.Puiesti, jud.Vaslui, tel :0235/427600, fax :0235/427630
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului cf.crt.33/HG 925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prezentul anunt de participare inlocuieste anuntul de participare numarul 36571 publicat in SEAP pe data de 18.10.2007, deoarece contractul nu a fost atribuit.Documentatia este disponibila pe adresa: www.primariapuiesti.ro si a fost publicata si in SEAP odata cu prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice al Primariei Puiesti
Adresa postala: Localitatea Puiesti, comuna Puiesti, judetul Vaslui, Localitatea: Puiesti, Cod postal: 737425, Romania, Tel.0235427600, Fax: 0235427630, Adresa internet (URL): www.primariapuiesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2007 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer