Licitatie Publica - Construire garaje speciale si extindere prosectura
Anunt de participare numarul 67870/31.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean Miercurea Ciuc
Adresa postala: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Punct(e) de contact: Maria Koncsag, Tel.0745-630251, Email: [email protected], Fax: 0266-372133
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire garaje speciale si extindere prosectura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Judetean de Urgenta M.Ciuc
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire garaje speciale si extindere prosectura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participarein cuantum de 2500, 00 leiGarantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea -formula 1
Cazier fiscal eliberat de Adm.Financ.teritoriala privind plata obligatiilor fiscale la zi, valabil la data deschiderii ofertelor(original sau copie legalizata)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- formular 2
certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale MFP, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la datadepunerii ofertelorCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)- formular 3
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de ORC
CUI in copie legalizata
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizicajuridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara- fisa de informatii generale-formularul 4
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu conditie minima de 5.000.000 lei
Ultima balanta/ultimul bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitate tehnica si/sau profesionala-formularul 5
Lista de experienta similara- min.3 lucrari similare executate cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor in ultimii 3 ani
Certificat ISO 9001:2001; ISO 14001, ISO 18000 sau echivalent
Documentatie pt.asigurarea proprie a calitatii
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic
Lista personalului tehnic de specialitate, personal de conducere de experienta, minimum solicitat personal propriu atestat RTE
Recomandari de la alti beneficiari pentru lucrari similare, avizate de IGSIC
Informatii privind subcontractantii, lista subcontractantilor si specializarea acestora conform Formularului 13
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 00:00
Locul: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta M.Ciuc- serv.Achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii societatilor ofertante vor prezenta autorizatie din partea societatii pe care o reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2008 12:10