Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire gradinita


Anunt de participare numarul 19966/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu clasele I-VIII Benko Jozsef Bradut
Adresa postala: str. Scolii nr.172, Localitatea: Bradut, Cod postal: 527055, Romania, Punct(e) de contact: Jeno Tokos, Tel.0267376419, Email: [email protected], Fax: 0267376419, Adresa internet (URL): Bradut, str. Scolii, nr. 172, jud. Covasna, cod postal 527055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire gradinita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-VIII Doboseni, str Principala, nr. 26-27, jud. Covasna, cod postal 527056
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire gradinita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire gradinita
Valoarea estimata fara TVA: 950, 395RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optam pentru achizitionarea de noi lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.08.2007 pana la 24.08.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1000 lei (care se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, lei in numerar sau OP Trezoreria Baraolt cont nr. RO66TREZ25924650271XXXXX)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul Inspectoratului Judetean Covasna
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate; declaratii de neincadrare in prevederile art. 181; declaratie privind calitatea de participant la procedura. Pentru pers. jur./fizice romana: certificat de inmatriculare, inclusiv certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru pers. jur./fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare; informatii generale ale operatorului economic; ultimul bilant contabil aprobat; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin de 2 ori mai mare decat valoarea totala a ofertei depusa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a lucrarilor executate in ultimii 3 ani (certificari de buna executie pentru 3 lucrari); informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor respectiv efectivele medii anuale ale persoanelor angajate; o declaratie referitoare la instalatii echipamente tehnice; iformatii privind subcontractantii (daca e caz), documente sist. calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitarea scrisa plata se face prin OP la Trezoreria Baraolt in cont nr.: RO66TREZ25924650271XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2007 15:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere vor participa membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, daca considera necesara aceasta si reprezentantul Ministerului Finantelor Publice.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bd. Eroilor, nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0268-413741, Email: [email protected], Fax: 0268-475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Jud. Covasna, compartimentul juridic-contencios si control legalitate acte administrative
Adresa postala: str. Victor Babes, nr. 15/C, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520004, Romania, Tel.0267-314782, Email: [email protected], Fax: 0267-351482
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer