Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire Gradinita cu pp. pentru 160 copii prin extindere, mansardare si reamenajare cladire existenta


Anunt de participare numarul 55895/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Gradinita Kipi-Kopi
Adresa postala: str. Recoltei, nr. 1., Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: Eva Fancsali, Tel.0266-217850, Email: [email protected], Fax: 0266-217850, Adresa internet (URL): Str. Recoltei, nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire Gradinita cu pp. pentru 160 copii prin extindere, mansardare si reamenajare cladire existenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Odorheiu Secuiesc, str. Beclean, nr.134
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire Gradinita cu pp. pentru 160 copii prin extindere, mansardare si reamenajare cladire existenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire Gradinita cu pp. pentru 160 copii prin extindere, mansardare si reamenajare cladire existenta
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 700, 000 si 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
60.000lei, garantia de participare sub forma de scrisoare bancara sau prin virament la cont: RO97TREZ3525006XXX001999
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului
2. Certificat de inregistrare la Camera de Comert si Industrie
3. Certificate privind plata datoriilor catre bugetul de stat si local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri min.3.500.000euro pe anii 2006, 2007, 2007
Solvabilitate patrimoniala calculata conform bilant la 31.12.2007 trebuie sa fie mai marede 30%.
Lichiditate generala calculata conform bilant la 31.12.2007 trebuie sa fie mai mare de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cel putin un contract de executie de lucrari similare in valoare de min. 400.000euro, pentru care se va prezenta copie contract, proces verbal la terminarea lucrarii, recomandare vizata de ISC.; ISO9001, ISO14001, OHSAS-18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
4.
Garantia de execut pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: cu OP la contul RO92TREZ35223650171XXXXX, Trezoraria Odorheiu Secuiesc, cod fisc.13378980
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 11:00
Locul: Odorheiu Secuiesc, str. Recoltei, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Investitii- Primaria Mun. Odorheiu Secuiesc
Adresa postala: p-ta Primariei, nr.5, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Fax: 0266-218032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer