Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?CONSTRUIRE GRADINITA PP NR. 60, STR LISZT FERENC, ORADEA?


Anunt de participare numarul 109562/15.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala:  JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  BIROUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0259/437.000 INT 230, In atentia:  MANUELA GLODAN, Email:  [email protected], Fax:  0259/409.406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?CONSTRUIRE GRADINITA PP NR. 60, STR LISZT FERENC, ORADEA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STR LISZT FERENC, ORADEA
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?CONSTRUIRE GRADINITA PP NR. 60, STR LISZT FERENC, ORADEA?Din motive tehnice documentatia nu a putut fi incarcata pe seap.In conformitate cu prevederile art 40 alin 2 si 3 din OUG 34/2006, CD-ul cu proiectul tehnic, listele cu cantitati de lucrari si specificatiile tehnice se pot ridica de la sediul Primariei Municipiului Oradea, str. Piata Unirii nr.1, cam. 23- Centrul Informatii Publice, la Stoica Viorela SAU PRIN TRANSMITEREA UNEI SOLICITARI IN ACEST SENS -FAX 0259/409.406 - in acest ultim caz cheltuielile cu privire la transport(posta, curierat) vor fi suportate de catre ofertant. (Daca este cazul) La sectiunea "documentatie si clarificari" a prezentului anunt se gasesc: fisa de date a achizitiei, formularele si propunerea de contract
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?CONSTRUIRE GRADINITA PP NR. 60, STR LISZT FERENC, ORADEA? - CONFORM PROIECTULUI PUS LA DISPOZITIA OFERTANTILOR
Valoarea estimata fara TVA: 4, 388, 079.83RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiA de participare -79.000ron; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA FACE DIN BUGETUL LOCAL;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE; SE SOLICITA LEGALIZAREA ACORDULUI DE ASOCIERE PANA LA DATA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura;DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local; declaratie pe propria raspundere-nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;bilantului contabil 2009, 2008, 2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu :3.900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (perioada se va calcula astfel incat sa fie ultimii 5 ani pana la data depunerii ofertelor, adica 09.11.2010-09.11.2005);copie a contractului/contractelor ;recomandare;? procesul verbal de receptie intocmit la terminarea lucrarilor, acceptat fara obiectiuni de catre achizitor;Formularul-experienta similara;Declaratie cuprinzand persoanele responsabilepentru executia lucrarilor ;copia stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul a certificatului de atestare pentru RTE; precum si a legitimatiei - valabile la data deschiderii ofertelor.;Dovada raporturilor juridice dintre ofertant si personalul nominalizat in declaratie ;Declaratie cuprinzand persoanalul muncitor utilizat pentru executia lucrarilor;Dovada raporturilor juridice dintre ofertant si personalul nominalizat in declaratie;Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune;declaratie subcontractanti;acord asociere; ISO 9001:2008, sau echivalent;ISO 14.001/2005 sau echivalent,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
executarea in ultimii 5 ani, de contracte avand ca obiect executarea de lucrari de constructie similare cu lucrarile ce fac obiectul procedurii de achizitie (constructii de gradinite; constructii de cladiri) cu o valoare totala fara tva mai mare sau cel putin egala cu 3.900.000 lei;Recomandareava contine in mod obligatoriu calificativul ?foarte bine?, o grupa de management pentru organizarea indeplinirii obiectului contractului. Se vor nominaliza persoanele ce alcatuiesc grupa de management precum si datele de identificare ale acestora, specializari; un responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii civile si industriale;? personal calificat , cu experienta si bine dotat numeric, pentru a asigura respectarea riguroasa a programului de constructii si prevederile contractului. Se va intocmi un tabel in care seva arata structura personalului ce va fi propusa in cadrul organizarii de santier, cu toate detaliile profesionale ale fiecarui post : calificare, experienta, numele si prenumele, CNP, postul ce va fi ocupat pentru executarea contractuluietc. Pentru muncitorii necalificati se va prezenta un tabel care va cuprinde numele si prenumele, CNP, experienta, postul ce va fi ocupat pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului ;In cazul unei asocieri, cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor privind standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2010 11:00
Locul: primaria municipiului oradea, str piata unirii nr.1, sala mica, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR- IN BAZA UNEI IMPUTERNICIRI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala:  Parcul Traian , nr. 10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0359432755, Email:  [email protected], Fax:  0359432755
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala:  PIATA UNIRII NR 1, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259/437.000 INT 230, Email:  [email protected], Fax:  0259/409.406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer