Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - construire Hala depozit Logistic-Bacau


Anunt de participare (utilitati) numarul 146443/10.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 33, Localitatea: Bacau, Cod postal: 6000049, Romania, Punct(e) de contact: Erwin Wagner, Tel. +40 365403679, Email: [email protected], Fax: +40 365403677, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
construire Hala depozit Logistic-Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bacau
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire Hala depozit Logistic-Bacaucf descriere caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire Hala depozit Logistic-Bacaucf caiet de sarcini;
estimarea valorii include 3% diverse si neprevazute, in suma de 21.030, 94 Lei, conform art.29 alin. 2^1 din OUG 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 728, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 14.128 lei. Echivalenta pt o gar.de particip depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a candidaturilor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse la deschiderea candidaturilor. Conform L.346/2004, art.16, alin.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Garantiade participare se constituie prin virament bancar (ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie.? conform art. 86/HGR nr.925/2006. Nu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de banca.Cont RO83BRDE040SV14134800400 pentru Lei deschis la BRD ? filiala Bacau.Toate val.sunt fara TVA.Incadrarea in art 87 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de particip.. Incadrarea in art 278^1 din OUG 34/2006 duce la retinerea garantiei de particip conform prevederilor legale. Garantia de buna executie in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract, fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive, conform art. 90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii E.ON Moldova Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Incadrarea in situatiile
prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B. Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), si d) din OUG 34/2006. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii
contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert
sustinator/subcontractant al candidatului/ofertantului. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la
articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite. Se va completa Formularul 13A
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Director General Adjunct: Radu Petre; - Director General Adjunct: Livioara Sujdea.
Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea, Flavius Marcus, Angela Vasile, Erwin Wagner. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Erwin Wagner, Angela Vasile, Ovidiu Mircea Pop, Calin Harsan, Andreea Campean, Oana Morait.4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 13B.5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa obligatoriu si formularul 2D.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr 6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul desubcontractare Formularul nr 7 semnat de parti. Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multorsubcontractanti pe parcursul derularii contractului. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte:
- Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, ofertantul va fi declarat
descalificat. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.
Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunerii a candidaturii.- autorizatia pentru lucrarile din domeniul gazelor naturale si energiei. Pentru lucrari in gaze ? Ordinul 89/2009 actualizat, emis de catre ANRE privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economicicare desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale ( autorizatie grad IID ). Pentru lucrari in domeniul electric ? Ordinul 24/2007, emis de catre ANRE privind aprobarea Regulamentului pentru atestare operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala. Cerinta minima: realizarea unei cifre de afaceri medii globale anuale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat Bacau: 1.412.000 RON
Nota: Pentru calculul valorii cifrei
de afaceri in alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul F3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care contine informatii privind autorizatiile, dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Se pot prezenta, dupa caz, la solicitarea autoritatii contractante, documente care sa ateste asigurarea in dotare proprie / prin copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, comodat sau oricare alte forme de punere a echipamentelor necesare indeplinirii contractului.
Pentru subcontractanti: subcontractantii vor pune la dispozitie lista resurselor materiale si umane pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa o declaratie pe suport de hartie, semnata si stampilata de catre ofertant.
Experienta similara Cerinta minima: Prezentarea de certificate de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme executarea de lucrari similare din ultimii 5 ani a caror valoare sa fie de minimum 706.000 Lei. Valorile mentionate sunt fara TVA. Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului, beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Pentru calculul valorii contractelor in alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta certificatele de buna executie
lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit
Modalitatea de indeplinire
Completarea Formularul 4 insotita de certificari de buna executie.
informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire
complerate formular 7
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine standarde de asigurare a
calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO (9001:2008) sau alte documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2013 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, se solicita oferta imbunatatita in plic inchis.Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a. Valabilitatea ofertelor va fi de minim 120 zile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic din cadrul E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Piata Trandafirilor, nr 21 , B 63, ,Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2013 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer