Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - construire Internat si Cantina cu Bucatarie


Anunt de participare numarul 87490/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA SPECIALA PENTRU DEFICIENTIDE AUZ NR 1 Cluj Napoca
Adresa postala: CLUJ-NAPOCA, STR.DOROBANTILOR NR 40, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: DORINA TALOS, Tel.0264-431460, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-430149, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
construire Internat si Cantina cu Bucatarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Liceul pentru Deficienti de Auz Cluj-Napoca, str Dorobantilor nr.40
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caracteristicile constructiei propuse : Internat si cantina cu bucatarie D+P+3E
Dimensiunile maxime ale constructiei: 21, 25 x 33, 65 m
Suprafata construitaS.C.= 610 mp
Suprafata desfasurataS.D.= 2936 mp
Suprafata desfasurata construita S.D.C.= 2452 mp
Suprafata utila totala S.U.=2559.67 mpCladirea va avea fundatii continue din beton armat. La subsol elevatii de beton armat. La parter si etaje structura in cadre de beton armat cu umplutura de zidarie de caramida cu goluri verticale cu grosime de 30 cm. Planseele vor fi de beton armat si acoperisul tip terasa necirculabila cu atic perimetral de beton armat.
Se vor prevedea finisaje exterioare si finisaje interioare.
Constructia va fi racordata la retelele de energie electrica, telefonie, apa - canal si gaz existente la strada
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212410-3 - Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.2)
45212422-0-Lucrari de constructii de cantine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire Internat si Cantina cu Bucatarie
Valoarea estimata fara TVA: 9, 412, 015RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 142.000 lei, garantie de buna executie 5 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Bugetare-din Bugetul de Stat si din Bugetul Consiliul judetean Cluj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Cerinta minimaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Cerinta minima : Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Cerinta minima :
Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul unei asocieri, ofertantii vor prezenta acordul de asociere fara a se solicita legalizarea notariala a asocierii si in a carui continut vor fi stipulate de comun acord drepturile si obligatiile pe care asociatii le vor avea in indeplinirea contractului; In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraInformatii generaleCerinte obligatoriiCerinta minima:
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). Se completeaza Formularul 20 din Sectiunea III.
Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu comunicat
de BNR (www.bnr.ro) pentruanulrespectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2006:1 euro = 3, 5245 Lei;
Anul 2007:1 euro = 3, 3373 Lei;
Anul 2008:1 euro = 3, 6827 Lei;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim 18.800.000 Lei , sauechivalentEuro.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta se considera indeplinita cumulativ.
Documentele solicitate :
Forma de prezentare: copie document legalizata notarialOfertantii vor depune Bilanturile contabile (balanta de verificare), Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 30.06.2008, vizate si inregistrate de organele competente.
Ofertantii vor prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilecurentesivenituriledinexploatare reflectate in acestea.
Pentru persoanele juridice straine - se vor depune actele echivalente emise de organele abilitate din tara de origine insotite de traduceri autorizate si legalizate notarial.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele solicitate mai sus nu sunt relevante, precum si explicatii cu privire la continutul valorii indicatorilor din Formularul 20 (Cifra de afaceri) si sa fie certificate de auditorii financiari si de contabilii autorizati.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniExperienta similaraCerinta minima :
Ofertantul trebuie sa faca dovada (o recomandare si un contract, impreuna cu procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii) ca a incheiat, in ultimii 5 ani, un contract de lucrari de natura similara, a carui valoare trebuiesa fie de minim 7.000.000 LEI;
Lucrarile de natura similara sunt:
45210 Lucrari de constructii de cladiri45212 Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante45213 Lucrari de constructii de cladiri comerciale, de antrepozite si decladiri industriale, de cladiri pentru activitati de transport45214 Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre decercetare
45215 Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sociale si sanitare45216 Lucrari de constructii de cladiri destinate institutiilor de ordine publica sau serviciilor de urgenta sicladiri militare
45220 Lucrari de inginerie si de constructi
Declaratie personal angajat si cadre de conducere
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- Standarde de asigurare a calitatii si Standarde de protectia mediului si securitatii munciiCerinta minima :
¦ Certificatul ISO 9001:2001 (2000);
¦ Certificatul ISO 14001:2005 (2004);
¦ Certificatul OHSAS 18001:2008 (2004), Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1360/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 10:00
Locul: Liceul pentru Deficienti de Auz Cluj-Napoca, str Dorobantilor nr 40, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 60, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-596110, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Liceul pentru Deficienti de Auz Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Dorobantilor nr 40, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-431460, Email: [email protected], Fax: 0264-430149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer