Licitatie Publica - Construire modernizare si reabilitare drum forestier in Comuna Coas judetul Maramures
Anunt de participare numarul 22072/04.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Coas
Adresa postala: Coas nr.265/A, Localitatea: Coas, Cod postal: 437282, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Coas, Tel.0262286233, In atentia: responsabil leg. Sabin Rat, sau Gligan Vasile Cameliu, Email: [email protected], Fax: 0262286233, Adresa internet (URL): Coas
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire modernizare si reabilitare drum forestier in Comuna Coas judetul Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Coas judetul Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea proiectului tehnic de excutie si Construirea drumului forestier in comuna Coas
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia de atribuire contine studiul de fezabilitate unde sunt prevazute cantitatile si solutiile tehnice pentru drumul cu lungimea totala de 6775m
Valoarea estimata fara TVA: 1, 991, 761RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 30.09.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 30.000 ron, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare SAPARD masura3.5 Silvicultura submasura Drumuri forestiere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazutein Art.180 si art.181 din O.U.G34/2006, documentatii dincare sa reiasa specializarea ofertantilor pentru realizarea unor astfel de lucrari/servicii, documentele privind inregistrarea legala a firmei/firmelor, cazier judiciar sau echivalent, certificat privind achitarea obligatiilor catre bugetul local si de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bonitate fiscala, solvabilitate, capacitate financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solvabilitate medie pe ultimi 3ani sa fie mai mare de 30%, lichiditatea generala pe ultimi 3ani mai mare de 100%, acces pentru asigurarea cash-flow-ului min50% din valoarea ofertei depuse
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor relevante, informatii privind personalul de specialitate, utilaje, echipamente, transport, materiale, atestare managementul calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 3 lucrari similare in ultimi 5 ani, echipamentul tehnic si personalul sa fie dimensionat incit sa asigure implementarea proiectului in unitatea de timp propusa.Sistemul de asigurare a managementului calitatii pentru asigurarea succesului si calitatii lucrarii sa fie conform standardelor SR EN ISO sau alte forme echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Pe baza cererii, cash la casieria autoritatii contractante sau prin O.P in CF16384641 cont Ro38TREZ43621180250xxxxx, Trezoreria Baia Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Coas nr.265/A judetul Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii desemnati de catre ofertanti, observatori din partea CRPDRP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sapard masura 3.5 submasura Drumuri forestiere
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str.Stefan Cel Mare nr.1, jud.Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431063, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice al autoritatii contractante
Adresa postala: Primaria Comunei Coas, localitatea Coas nr.265/A, judetul Maramures, Localitatea: Coas, Cod postal: 437282, Romania, Tel.0262-286233, Email: [email protected], Fax: 0262-286233
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 17:11