Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire pavilion multifunctional - imobilul 770 Oradea


Anunt de participare numarul 100042/14.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02444 Sibiu
Adresa postala:  Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550194, Romania, Punct(e) de contact:  Petrache Gabriel, Tel. 0269/ 210972, Email:  [email protected], Fax:  0269/210098, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire pavilion multifunctional - imobilul 770 Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strada Armatei Romane nr.24 Oradea jud.Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire pavilion multifunctional P+3E, Sc=900mp, Sd=3000mp, centrala termica, racorduri apa , canal, electric, retele apa, canalizare, electrice, gaze naturale, rezervor apa, drumuri si platforme, imprejmuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire pavilion multifunctional P+3E, Sc=900mp, Sd=3000mp, centrala termica, racorduri apa , canal, electric, retele apa, canalizare, electrice, gaze naturale, rezervor apa, drumuri si platforme, imprejmuire.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 701, 525RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului. Garantia de participareeste de 10000lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin buget M.Ap.N.Decontarea se va face pe baza urmatoarelor documente transmise de contractant: factura ?original; proces verbal de receptie stadiu fizic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractanti declarati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) declaratii privind eligibilitatea 2) completarea, semnarea si prezentarea formularului 6 3)certificate constatatoare privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara ?care candidatul /ofertantul este rezident):
a) certificat de atestare fiscala;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale. Persoane juridicerom?: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridicestraine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?egistrare ca persoana juridica sau de ?egistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.
Vor fi exclusi ofertantii care se ?adreaza ?prevederile art. 180 si art. 181 cu exceptia lit.a)si b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Rom?ei nr.34/2006.
Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca ?obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse in domeniul principal sau secundar de activitate: 4521 sau 4120
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat de catre Administratia Finantelor Publice;
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani depaseste limitaimpusa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa depaseasca suma de 15.000.000 lei.Indicatorul financiarlichiditate generala pe anul 2009 sa fie mai mare de 100%.Indicatorul financiar solvabilitatepe anul 2009 sa fie mai mare de 35%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: O lista a principalelor lucrariefectuate ?ultimii 5 ani. Se vor confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Obligatoriu se vor depune copii ale contractelor precum si copii dupa procesele verbale de receptie ?reuna cu anexele de remedieri, dupa caz. O lista cu angajamentelepe anul curent si o declaratie prin care ofertantul se angajeaza ca acestea nu afecteaza executarea in bune conditii a contractului in cauza. Resurse umane: Declaratii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitatede care dispune , informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale personalului angajat. Se vor prezenta documente de la ITM care sa sustina declaratiile referitoare la personalul angajat si copiile dupa autorizatiile personalului specializat. Resurse tehnice: Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?eplinirea contractului de lucrari; Asigurarea sistemului calitatii: Certificat privind standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii lucrarilor ?domeniul constructiilor; Situatie cu persoanele atestate pentru asigurarea controlului calitatii (responsabil tehnic cu executia si personal control tehnic de calitate) si copiile autorizatiilor acestora.
Informatii privind subcontractantii: Completarea si semnarea formularului cu subcontractantii si specificareaspecializarii acestora. Se va specifica ponderea valorica ce revine fiecarui subcontractant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Indeplinirea (data procesului verbal la terminarea lucrarilor) ?ultimii 5 ani, calculati fata de data depunerii ofertei, a unui contract cu o valoare egala sau mai mare dec?valoarea minima de 5.000.000 lei (exclusiv TVA) si a carui obiect a fost executia unor lucrari similare. Lucrarea similara prezentata ?cadrul respectivului contracttrebuie sa se ?adreze ?cod CPV 45214000- 0; cod CPV 45213120-0; cod CPV 45213150-9; cod CPV 45216110-8; cod CPV 45215130-7;cod CPV 45215140-0. Nu se accepta ca experienta similaralucraride reparatii sau acelea a caror structura de rezistenta este metalica. Resurse umane: Numarul de angajati proprii trebuie sa fie cel putin egal cu 350 angajati, din care 25 angajati personal tehnic de specialitate. ? cazul asocierii acesta cerinta minima de calificarese va raporta la numarul total de angajati ai respectivei asociatii.Resurse tehnice: Ofertantul sa aiba posibilitatea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru realizarea corespunzatoare in conditiile in care s-a angajat alucrarilor necesare. Asigurarea sistemului calitatii: Ofertantul sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii lucrarilor ?domeniul constructiilor, valabil la data deschiderii ofertelor. Asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia (RTE), si a unui responsabil cu asigurea calitatii (CQ), care sa fie atestati ?domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata. Informatii privind subcontractantii: Se accepta numai subcontractanti de specialitate (instalatii gaze sau dupa caz, lucrari speciale), ?caz contrar ofertantul urm? a fi descalificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere: invers proportional cu durata de executie
3.
Programul calitatii si proceduri de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa operatorii economici se vor ?egistra ?Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2010 10:00
Locul: U.M.02444 Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu jud.Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu solicita documente prin care sa rezulte ca ofertantul nu se afla intruna din situatiile prevazute la art.181 lit.a)sau b) din OUG34. Documentatia tehnica de executie poate fi descarcata pentru studiu la adresa web http: //www.miraculix.ro/proiect_oradea/
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, Str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  0269/210098
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.256^2 OUG34/06
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M 02444 SIBIU - Consilier juridic
Adresa postala:  Str.Piata Armelor , nr.10, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550194, Romania, Tel. 0269/210972, Email:  [email protected], Fax:  0269/210098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer