Licitatie Publica - Construire pod din beton armat peste raul Sieu in localitatea Cristur-Sieu,pe DC 28,km 2+550
Anunt de participare numarul 11638/25.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sieu Odorhei (Primaria Comunei Sieu Odorhei)
Adresa postala: str. Principala, nr 47, Localitatea: sieu-odorhei, Cod postal: 427305, Romania, Punct(e) de contact: Nasaudean Ersilia, Tel.0263/ 351789, Email: [email protected], Fax: 0263/ 351778
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire pod din beton armat peste raul Sieu in localitatea Cristur-Sieu, pe DC 28, km 2+550
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pe DC 28 , km 2+550 localitatea Cristur-Sieu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire pod din beton armat peste raul Sieu in localitatea Cristur-Sieu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de Cantitati de lucrari din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 3, 077, 009RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 25.000 ron Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului , cash-flowmai mare 35% din valoarea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE-Program SAPARD , buget de stat , buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL IN CARE OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE , PANA LA INCHEIEREA CONTRACTULUI SE VA PREZENTA ASOCIEREA LEGALIZATA LA NOTARIAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Lucrari suplimentare diverse si neprevazute.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006 - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiiloe exigibile de plata-Certificat de inregistrare si Certificat constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului - Statutul si Contarctul de societate , actele aditionale la Statutul si Contarctul de societate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe ultimii trei ani - Scrisoare de bonitate bancara -Informatii privind cifra medie de afaceri - Informatii privin solvabilitatea si lichiditatea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin de doua ori valoarea ofertei.Solvabilitatea >30% si lichiditatea >100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani - Informatii privind experienta similara - Declaratie privind dotarile - Declaratie privind personalul de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte cu o valoare minima impusa de -1.200.000 ron , - 800.000 ron, - 500.000ron.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2007 13:00
Locul: Primaria comunei Sieu-Odorhei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul special de preaderare pentru agricultura si dezvoltare rurala SAPARD - ROMANIA
VI.3) Alte informatii
Anuntul prezent - anuleaza precedentul anunt nr.10385 din 19.04.2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: bd Dinicu Golescu, nr38, et 4, sect 1 , ,Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 010873 , ,Romania, Tel.021/ 3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conestatia poate fii depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud
Adresa postala: Piata Petru Rares nr.1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0263/231474, Email: [email protected], Fax: 0263/214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2007 15:21