Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE POD PESTE RAUL AMARADIA IN COMUNA MELINESTI, JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 24347/19.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MELINESTI (CONSILIUL LOCAL MELINESTI)
Adresa postala: COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, JUDETUL DOLJ, Localitatea: Melinesti, Cod postal: 207385, Romania, Punct(e) de contact: SORIN-MARIAN VASILUTA, Tel.0251/440042, Email: [email protected], Fax: 0251/440042
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE POD PESTE RAUL AMARADIA IN COMUNA MELINESTI, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Melinesti, intre satele Negoiesti si Spineni, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie publica reprezinta un contract de lucrari privind construirea unui pod rutier peste raul Amaradia, in comuna Melinesti, judetul Dolj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Pod rutier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Podul are o lungime de 77, 40 m si o latime de 7, 55 m prevazut cu doua rampe asfaltate de o parte si de alta a podului in lungime de 200 m
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantie de participare in suma de 31.000 lei RON2. Garantia de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat prin Programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural, OG 7/2006 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna si este declarata castigatoare oferta acestora solicitam ca asocierea acestora sa fie legalizata pentru buna indeplinire a contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta cere urmatoarele informatii referitoare la situatia personala: Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si 181 din OUG nr.34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, la data de 30.06.2007: Certificat de inregistrare (CUI) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelor documente relevante : Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani;Bilantul contabil pe anul 2006 la data de 31.12.2006, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : cifra media anuala de afaceri pe perioada 2004-2006, inclusiv: valoare minima impusa: 6.260.000 RON, respectiv 2.000.000 EUROLichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) >=100%Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) >= 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (constructie poduri) si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: prezentarea privind indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a cel mult 3(trei) contracte de lucrari care au avut ca obiect executia unor lucrari similare, a caror valoare insumata este de cel putin 2.600.000 lei, fara TVA, respectiv 830.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2438
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Consiliului Local Melinesti sau OP in contul RO41TREZ29621050250XXXXX deschis la Trezoreria AFPC nr.1 Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local Melinesti, comuna Melinesti, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent prin reprezentantii sai la deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre actul contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2007 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer