Licitatie Publica - Construire poduri si podete dalate si amenajarea albiei paraurilor Valea Buna si Valea Rea, sat Valcelele Bune, com Bretea Romana
Anunt de participare numarul 25100/28.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRETEA ROMANA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.15, Localitatea: Bretea Romana, Cod postal: 337115, Romania, Punct(e) de contact: RODICA CIOBANU, Tel.0254733356, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254733352, Adresa internet (URL): bretea-romana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire poduri si podete dalate si amenajarea albiei paraurilor Valea Buna si Valea Rea, sat Valcelele Bune, com Bretea Romana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Valcelele Bune, com. Bretea Romana, jud. Hunedoara.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Investitia consta in construirea a 6 podete si 4 poduri cat si consolidarea malurilor inzona podurilor si recalibrarea albiei, in satul Valcelele Bune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221220-0 - Podete (Rev.1)
45221100-3-Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
45246000-3-Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 20.000 lei. Se va constitui prin scrisoare de garantie bancara.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat in cadrul Programului de dezvoltare a infrastructurii rurale, OG 7/2006.Plata in functie de alocarile prin hotarari ale Guvernului. Prima alocare 575 mii lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Form. 12A); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Form. 12B); Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor exigibile la 30.06.2007 catre bugetul consolidat al statului si catre bugetele locale; Certificat constatator eliberat de ORC din care sa reiasa ca operatorul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii. In caz de asociere documentele mentionate vor fi prezentate de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe anii 2004, 2005, 2006 si o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani cel putin de doua ori mai mare decat valoarea estimata a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Form. 12F).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificari de buna executie.Vaoarea cumulata a lucrarilor similare executate trebuie sa fie cel putin 50% din valoarea estimata a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2626/20.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se elibereaza in cel mult doua zile de la solicitare.Plata la casieria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2007 13:00
Locul: Primaria Bretea Romana, str. Principala, nr. 15, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Proiect finantat prin Programul de dezvoltare a infrastructurii rurale, instituit prin OG nr. 7/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Hateg
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr. 9, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254-770922, Fax: 0254-770922
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Bretea Romana
Adresa postala: str. Principala, nr. 15, ,Localitatea: Bretea Romana, Cod postal: 337115, Romania, Tel.0254-733332, Email: [email protected], Fax: 0254-733352, Adresa internet (URL): bretea-romana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 09:35