Licitatie Publica - construire poduri si punti pietonale - comuna Bunesti- jud. Valcea
Anunt de participare numarul 34300/28.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUNESTI
Adresa postala: LOCALITATEA BUNESTI, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Bunesti, Cod postal: 247075, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA RADI, Tel.0250774490, Email: [email protected], Fax: 0250774434
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
construire poduri si punti pietonale - comuna Bunesti- jud. Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Bunesti - Jud. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul prevede construirea a 4 poduri si 2 punti pietonale in satul Bunesti , Comuna Bunesti , jud. Valcea peste paraul Bunesti , ele vor fii amplasate pe DC 167 , la intersectia acestuia cu paraul Bunesti 2 punti pietonale (Coman si Best) in lungime de 10, 00 m si latime 1, 50 m fiecare cu suprastructura mixta , calesi parapet din lemn tablier din otel laminat la cald . si 4 poduri (Faguleanu , Chiosoiu , Ogrezeanu si Pelesca ) in lungime 10, 00 m si 14, 00 m si latime 4, 50 m, cu culei de tip masiv din beton simplu si armat , cu aparari de maluri amonte si aval din ziduri de sprijin din beton cu inaltime variabila pentru reducerea costurilor prin reducerea dimensiunilor culeilor protejate de afuierile laterale ale culeilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
45221113-7-Pasarela pentru pietoni (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conf. documentatiei tehnice si caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 743, 430RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 34.000 RON constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat 95 % si buget local 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE SI SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie proprie raspundere privind eligibilitatea ( formular A) -Declaratie privind neincadrarea la art.181 (formular B) - certificate fiscale plata taxe si impozite buget stat si locale -data de referinta (copie legalizata sau original) - Certificat constatator emis ORC (copie legalizata sau original) - Certificat de Inregistrare persoana juridica -
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la 31.12.2006 , informatii generale despre ofertant.- Dovada Cifrei medii ultimii 3 ani ( formular C.1) - min. acceptat 5.000.000 RON- Scrisoare de Bonitate - formular C.2- ( Lichiditate si Solvabilitate ) - min acceptat Lichid>100% si Solvabilit>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista lucrari executate in ultim. 5 ani ( formular D ) cu dovada executarii cel putin a uneie lucrari care din punct de vedere valoric sa reprezinte 500.000 RON sau cel putin 3 contracte de lucrari care din punct de vedere valoric sa reprezinte minim 850.000 RONCertificat implementare sistem Management al Calitatii -Dovada existentei in schema a unui resp.tehnic atestat MLPAT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
50%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
durata garantiei lucrarii
20%
Descriere:
4.
calitatea executiei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: in baza unei solicitari scrise transmise pe fax 0250774434 , prin virament sau numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2007 12:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantiilor in baza unei imputerniciriAutoritatea contractanta are obligatia de a deschide ofertele la data si locul indicate in anuntul de participare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos , Nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sect. Contencios Administrativ Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei , Nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii lacunostinta , asupra actului administrativ contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Bunesti - Biroul de Achizitii Publice
Adresa postala: Sat Bunesti, Com. Bunesti, Jud. Valcea, Localitatea: Bunesti, Cod postal: 247075, Romania, Tel.0250774490, Email: [email protected], Fax: 0250774434
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2007 12:06