Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COnstruire punti pietonale peste raul Trotus in punctele Gara Asau si Lunca Asau si extindere pod din BA in puctul Asau, com Asau, jud Bacau


Anunt de participare numarul 89965/02.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ASAU (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI ASAU JUD. BACAU)
Adresa postala: COMUNA ASAU, Localitatea: Asau, Cod postal: 607020, Romania, Punct(e) de contact: SIMION ARDELEANU, Tel.0234386380, 386338, Email: [email protected], Fax: 234/386380, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COnstruire punti pietonale peste raul Trotus in punctele Gara Asau si Lunca Asau si extindere pod din BA in puctul Asau, com Asau, jud Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Asau, judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire punti pietonale peste raul Trotus in punctele Gara Asau si Lunca Asau si extindere pod din BA in puctul Asau, com Asau, jud Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Doua punti pietonale si un pod din beton armat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare va fi de 64000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG 7/2006 Instituirea programului de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare legal constituite, conf art 44 si 45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaritii privind eligibilitatea - formularul 12 A;
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 - formular 12 B
Declaratii privind obligatiile fiscale - Certificat de atestare fiscala emis persoaneleor juridice eliberat de Ministereul Finatelor Publice, Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice emis de Primarie.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12 C;
Certificatul constator emis de ORC.Copie dupa certificatul de inregistrare .
Pentru persoane juridice/fizice straine - documente in copie legalizatasau original care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau aparteneta dpdv profesional al ofertantilor pricipali precum si a asociatilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006-2008) este mai mare sau egala cu 7400000 lei - formularul - Fisa de informatii generale;
Bilantul contabil pe anii 2006-2008 al ofertantilor pricipali precum si a asociatilor, avizat si inregistrat la Adm Financiara. Bilantul va fi semnat stampilat si se va inscrie mentiunea "conform cu originalul" pe fiecare pagina a acestuia.Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x100) Valoare minima impusa 100%.
se va solicita sustinrea financiara printr-o linie de credit aprobata si neconsumata sau depozite bancare cu valoare mai mare de 1000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pricipalelor lucrari minim 3 lucrari similare executate - constructie poduri - in ultimii 5 ani (2004-2008). Se va solicita ca din experienta prezentata sa fie prezentat minim un contract finalizatcu valoare mai mare de 2000000 lei - formularul 12F.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - formularul 12 H.
Formularul privind numarul personalului implicat in proiect si pregatirea profesionala a fiecaruia - formularul 12I
CV-ul persoanelor cheie solicitate - formularul F2.
Copii dupa contractele de munca, de colaborare si documentele doveditoare ale calificarilor personalului chiei.Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora - formularul 12G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de executie
5%
Descriere:
3.
programul calitatii
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 13:00
Locul: Sediul Consiliului Local al Com Asau, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare A Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bacau, sectia comerciala de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str Stefan cel Mare, nr 4, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234514419, Fax: 0234525211
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenle vor fi conforme cu art. 256*2 din OUG 34/ 2006 adica 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea adiministrativ teritoriala Asau
Adresa postala: com Asau, jud Bacau, Localitatea: Asau, Cod postal: 602070, Romania, Tel.0234386338, Email: [email protected], Fax: 0234386338
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2009 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer