Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE RETEA ALIMENTARE CU APA POTABILA IN SISTEM CENTRALIZAT IN LOCALITATEA I.C. BRATIANU, JUD. TULCEA


Anunt de participare numarul 81166/26.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA I.C.BRATIANU (CONSILIUL LOCAL I. C. BRATIANU, JUDETUL TULCEA)
Adresa postala: COMUNA I.C. BRATIANU, JUDETUL TULCEA, ROMINIA, Localitatea: I.C. BRATIANU, Cod postal: 827100, Romania, Punct(e) de contact: CHIRITA VIOREL, Tel.0240.573.134, Email: [email protected], Fax: 0240.573.134, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE RETEA ALIMENTARE CU APA POTABILA IN SISTEM CENTRALIZAT IN LOCALITATEA I.C. BRATIANU, JUD. TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA I.C. BRATIANU, JUD. TULCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTAREA CU APA COMUNA I.C. BRATIANU, JUD. TULCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- lungime distributie: 17800 ml
- statie clorinare- statie pompe
- rezervor inmagazinare apa, capacitate 500 mc
Valoarea estimata fara TVA: 2, 969, 828RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 58000 lei si garantia de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul de dezvoltare a infrastructurii rurale, instituit prin OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
- Imputernicire de semnatura pentru persoana / persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul
- Cazier fiscal eliberat de D.G.F.P.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). Scrisoare de bonitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.Angajament pentru asigurarea riscului profesional.Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% - pentru anul financiar 2008.Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30% - pentru anul financiar 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corepunzatoare a contractului de lucrari
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si specializarile din constructii
- Standarde de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada finalizarii (receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) a unui contract de lucrari similar a carui valoare globala sa fie egala sau mai mare de 2.900.000 lei insotit de recomandare din partea beneficiarului.Se impune prezentarea a cel putin urmatoarelor categorii de mijloace din dotare proprie sau inchiriate dupa cum urmeaza: buldoexcavator, incarcator, autobasculanta, instalatii de forat puturi de mare adancime, statie de betoane, autotransportator beton, instalatie de fasonat armaturi, atelier prefabricate, tractor cu remorca, autocarosata, instalatie de sudat PVC de inalta densitate, dispozitiv de verificare sudura, instalatie de forat orizontal, autotransportator personal muncitor.CV-urile personalului de conducere si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.Cerificat ISO 9001 sau echivalent;Certificat ISO 14001 sau echivalent;Certificat OHSAS 18001 sau echivalent;Certificat SA 8000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2009 12:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL I.C. BRATIANU, JUD. TULCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor; observatorii delegati de organele abilitate si invitatii oficiali ai autoritatii contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC - CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI I.C. BRATIANU
Adresa postala: COMUNA I.C. BRATIANU, JUD. TULCEA, Localitatea: I.C. BRATIANU, Cod postal: 827100, Romania, Tel.0240.573.134, Email: [email protected], Fax: 0240.573.134
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer