Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire retea de canalizare in comuna Dragomiresti-Vale, jud Ilfov


Anunt de participare numarul 20836/26.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)
Adresa postala: str. Micsunelelor, nr. 87, Localitatea: Dragomiresti-Vale, Cod postal: 077095, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Socol, Tel.0214936203, Email: [email protected], Fax: 0214367165, Adresa internet (URL): www.primariadragomirestivale.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire retea de canalizare in comuna Dragomiresti-Vale, jud Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Dragomiresti-Vale, jud Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui sistem centralizat de colectare a apei uzate prevazut cu statie de epurare. Elaborare, proiect tehnic, caiete de sarcini, detaliu de executie, executie lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare 147.718, 34 Executie 3.225.098, 00 TOTAL 3.372.816, 34
Valoarea estimata fara TVA: 3, 372, 816.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 33.800, 00 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44/OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentialii subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata maxim 5. Durata de executie a contractului 30 septembrie 2008 termen maxim aprobat de APDRP.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa), autorizatia de functionare / alte echivalente; statutul si contractul de societate si actele aditionale ale societatii si contractul de societate, dupa caz, actul constitutiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
2. Profitul net pe anul 20063. Resurse financiare proprii sau suma luata credit pentru asigurarea cash flow-ului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. de cel putin 3 ori valoarea contractului.2. pozitiv.3. min 30% din valoarea ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Echipamente necesare executiei de proiectare
2. Sistemul de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Suficient si sadisfacator ca structura pentru realizarea proiectului.2. Conform standardelor ISO sau certificat de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2132582500016
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunerea la casieria CL Dragomiresti-Vale a contravalorii in numerar sau fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 12:15
Locul: Consiliul Local al Comunei Dragomiresti-Vale, Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de centrul regional de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit Ilfov. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art. 33 alin (a) din HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, masura 3.1, Submasura-canalizare in sistem centralizat
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 23.07.2007 incepand cu orele 12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032736, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Dragomiresti Vale
Adresa postala: Str. Micsunelelor, nr 87, Ilfov, Localitatea: Dragomiresti-Vale, Cod postal: 077095, Romania, Tel.021.436.71.05, Email: [email protected], Fax: 021.436.71.05, Adresa internet (URL): www.primariadragomirestivale.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 20:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer